کد خبر: ۱۶۱۸۰۰
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۹/۴

موافقت
مدیرعامل خبر داد:

موافقت "وامید" با طرح توسعه زیرمجموعه بورسی و تبدیل به قطب تولید تایر شرق

مدیرعامل سرمایه‌گذاری امید با اعلام موافقت با طرح توسعه زیرمجموعه گفت: با افزایش دو برابری ظرفیت، سالانه بیش از ۵۰ هزارتن لاستیک تولید و "پکویر" به قطب شرق تبدیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین مدرس خیابانی با بیان اینکه کویرتایر یک کارخانه پویا و زنده است، گفت: تمام ابعاد توسعه و افزایش تولید در این شرکت دیده شده و می‌تواند به عنوان یک الگوی موفق در همه ابعاد یک بنگاه تولیدی و اقتصادی مطرح شود. تاکنون به واسطه تحریم‌ها در زمینه تولید و ساخت محصولات در داخل کارهای خوبی شده است.

وی با اشاره به اینکه اولویت باید طرح‌های توسعه‌ای باشد، افزود: مسیر توسعه در کویرتایر ایجاد شده و حداقل کار این است که مانع آن نشویم. کویر تایر ۳۴ درصد اشتغال بیرجند و ۱۶درصد اشتغال استان را به خود اختصاص داده و نگاه همگرایی بین سرمایه‌گذاری امید و این کارخانه به خوبی احساس می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: کویرتایر باید توسعه فناوری و ساخت تجهیزات و ماشین‌آلات در داخل را به عنوان دو بال حرکتی مدنظر قرار دهد تا به عنوان الگو قرار گیرد ضمن اینکه سرمایه‌گذاری امید پشتیبان کویرتایر است و برای اجرای طرح توسعه آن از مدیران شرکت درخواست می شود با جدیت کار ساخت مراحل ساختمانی و سوله‌ها را آغاز کنند.

مدرس خیابانی عنوان کرد: با این سرمایه‌گذاری و اجرای طرح توسعه، زمینه اشتغال۷۰۰ نفر فراهم می‌شود و با افزایش دو برابری ظرفیت تولید، سالانه بیش از ۵۰ هزار تن لاستیک تمام رادیال سیمی ویژه خودروهای سنگین اعم از وانتی، باری و اتوبوسی در کویرتایر تولید خواهد شد. با تحقق این مهم کویرتایر به قطب تولید تایر در شرق ایران تبدیل می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ