کد خبر: ۱۶۲۰۹۷
۱۳:۹ - ۱۳۹۹/۹/۱۱

ثبت گسترده اموال فکری ایران خودرو و برنامه فروش ۵۰ ملک با سند قطعی
معاون حقوقی شرکت اعلام کرد:

ثبت گسترده اموال فکری ایران خودرو و برنامه فروش ۵۰ ملک با سند قطعی

معاون حقوقی ایران خودرو با اعلام ثبت گسترده اموال فکری از دریافت اسناد بیش از ۵۰ ملک فاقد سند رسمی یا دارای متصرف غیرقانونی و برنامه واگذاری این دارایی ها خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مصطفی مظفری گفت: با توجه به حضور ایران خودرو در عرصه بین المللی با نام ایکو ، ضمن تلاش در معرفی و ارتقای علائم، طرح‌های صنعتی و برندهای مختص در فضای کاملا رقابتی بازارجهانی و بازار داخلی و صیانت از حقوق معنوی ایران خودرو در راستای تجاری سازی برند و کسب منافع مادی و معنوی برای سازمان در آینده قدم بردارد.

وی افزود: با افزایش تولید و اتخاذ سیاست‌هایی از جمله ارسال اظهارنامه برای خودروهای غیر قابل تحویل به‌ دلیل تحریم‌ و به منظور تبدیل تعهدات و جایگزینی با سایر خودروهای قابل تحویل و نیز تعامل و همکاری با سازمان تعزیرات، تعهدات معوق از سال گذشته تاکنون بسیار کم شده و بخش اصلی دعاوی مشتریان نیز حل و فصل و بسیاری از پرونده ها حل و فصل شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: اولویت در این موضوعات، حل و فصل مسائل از طریق مذاکره با رعایت صرفه و صلاح ایران خودرو است. احقاق حقوق ایران خودرو در عرصه مشارکت های خارجی که منافع آن متعلق به تمامی ذی‌نفعان است با حساسیت دنبال می شود و کارگروه‌های مختلف حقوقی در خصوص آن‌ها تشکیل و تصمیمات مناسبی در عالی ترین سطوح اتخاذ شده و درحال پیگیری است.

مظفری تاکید کرد: به منظور تامین نقدینگی تولید با کارشناسی‌های دقیق صورت گرفته، اموال مازاد و یا راکد شناسایی شده و نسبت به واگذاری آن از طریق مزایده عمومی اقدام شده است. در این میان اسناد مالکیت بیش از ۵۰ ملک فاقد سند رسمی یا دارای متصرف غیرقانونی ، دریافت شده که بخشی از آن به عنوان اموال مازاد به فروش خواهد رسید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ