کد خبر: ۱۶۳۷۰۳
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱

لغو مصوبه جنجالی وزارت صنعت برای فولادسازان صحت ندارد / دو شایعه و زمزمه
معاون خبرساز وزارت صنعت :

لغو مصوبه جنجالی وزارت صنعت برای فولادسازان صحت ندارد / دو شایعه و زمزمه

معاون خبرساز وزارت صنعت ، لغو مصوبه جنجالی صنعت فولاد مبنی بر کاهش ۱۰ درصدی ضریب اثرگذاری نرخ پایه محصولات صادراتی CIS را رد کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، داریوش اسماعیلی که اخیرا" با اعلام اینکه "هدف وزات صنعت تحقق خواسته همه مردم مخصوصا" مستضعین برای تهیه میلیگرد است " حسابی خبرساز و طنز شده بود در واکنش به زمزمه هایی مبنی بر لغو مصوبه کاهش ضریب نرخ محصولات صادراتی منطقه CIS به  معدن ۲۴ گفت : هنوز چیزی درباره لغو این مصوبه مطرح نشده است.

وی ادامه داد: وزارت صنعت مصمم به اجرای مصوبه بوده و موضوع فولاد از این پس با قدرت از طریق مجلس پیگیری خواهد شد.

براساس این گزارش در حالی اسحاق جهانگیری در جلسه فوری عصر دیروز برای حمایت از بورس ، وعده عدم دخالت دولت در بازار سرمایه و معتبر بودن مصوبات شورای عالی بورس خبر داده که بنابر اعلام انجمن تولیدکنندگان فولاد ، وزارت صنعت به طور غیررسمی تیک خوردن مجوز محموله‌های صادراتی فولادسازان بزرگ در سامانه گمرک را به عرضه شمش و محصولات فولادی در هفته جاری بر اساس ضریب ۷۰ درصد نرخ جهانی مشروط کرده است.

در این میان برخی شایعات از لغو کاهش 10 درصدی ضریب اثرگذاری نرخ محصولات صادراتی منطقه CIS در تعیین قیمت پایه محصولات فولادی در بورس کالا تا زمان تصمیم شورای عالی بورس ، حکایت دارند.

از سوی دیگر ، برخی مایندگان مجلس امروز اقدام به درخواست طرح سوال از وزیر صنعت در صحن خواهند کرد و احتمالا" در جلسه هماهنگی اقتصادی ، شیوه‌ نامه فولادی مطرح می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» متین | ساعت ۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
پاسخ
سلام
این خبر یعنی اینکه لغو دستورالعمل قیمت گذاری فولاد منتفی شد باز؟
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ