کد خبر: ۱۶۸۳۲۳
۹:۹ - ۱۴۰۰/۳/۲

صدور مجوز افزایش سرمایه ۶۳ تا ۴۹۴ درصدی پنج شرکت بورسی و فرابورسی
از چهار محل صورت گرفت:

صدور مجوز افزایش سرمایه ۶۳ تا ۴۹۴ درصدی پنج شرکت بورسی و فرابورسی

پنج شرکت بورسی و فرابورسی مجوز افزایش سرمایه ۴۹۴، ۳۰۰، ۱۰۰، ۶۳ و ۶۳ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت های مهندسی نصیر ماشین، واسپاری گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان، سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي کارکنان بانک ها ،سرمایه گذاری البرز و لیزینگ ایرانیان مجوز افزایش سرمایه 494، 300 ، 100، 63 و 63 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس، سرمایه فعلی "خنصیر" از 20.7 به 123 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

"والبر" هم سرمایه فعلی را از 480 به 781.6 میلیارد تومان می رساند. 110 میلیارد تومان از تامین مالی این هلدینگ دارویی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 191.6 میلیارد تومان دیگر از محل سایر اندوخته ها برای اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

همچنین سرمایه فعلی "ولتجار" از 60 به 240 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

در این میان، "وایران" سرمایه فعلی را از 100 به 163 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از 163 به 200 میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت 2 سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از أخذ مجوز سازمان نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.

سرمایه فعلی "وسکاب" هم از 600 میلیارد تومان به 1.2 هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ