کد خبر: ۱۷۵۴۵۸
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۷/۲

واکنش شیائومی به ادعای قابلیت سانسور در گوشی‌ها

واکنش شیائومی به ادعای قابلیت سانسور در گوشی‌ها

شیائومی در واکنش به ادعای سانسور در گوشی های هوشمند اعلام کرد: این شرکت به مقررات حفاظت از دیتای عمومی اتحادیه اروپا پایبند است و هرگز هیچ رفتار شخصی کاربران را محدود یا مسدود نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز، سخنگوی شیائومی در بیانیه ای در واکنش به گزارش مرکز امنیت سایبری ملی لیتوانی مبنی بر غیر فعال شدن قابلیت سانسور در نرم افزار تلفن Mi ۱۰T ۵G شیائومی برای منطقه اتحادیه اروپا و امکان فعال شدن آن در هر زمان از راه دور اعلام کرد: این دستگاه ارتباطات دریافتی و ارسالی از سوی کاربران را سانسور نمی کند.

شیائومی هرگز هیچ رفتار شخصی کاربران تلفن هوشمند نظیر جست و جو، تماس، وب گردی یا استفاده از نرم افزار ارتباطی شرکت های دیگر را محدود یا مسدود نخواهد کرد. این شرکت به مقررات حفاظت از دیتای عمومی اتحادیه اروپا پایبند است.

در گزارش مرکز امنیت سایبری ملی لیتوانی آمده بود، تلفن شیائومی اطلاعات گوشی را بصورت رمزنگاری شده به سروری در سنگاپور ارسال می کند که خلاف مقررات دیتای اروپایی است.  این وزارتخانه گزارش را در اختیار مقامات امنیت سایبری کشورهای دیگر عضو اتحادیه اروپا و آمریکا قرار داده است.

طبق این گزارش واژه هایی که در اپلیکیشن های گوشی شیائومی مانند مرورگر وب پیش فرض، هدف سانسور قرار می گیرند شامل "تبت را آزاد کنید"، "زنده باد استقلال تایوان" و "جنبش دموکراسی" هستند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ