کد خبر: ۱۷۷۴۳۷
۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۸/۱

خروج موقت ۲۳ شرکت ، تعلیق و تمدید توقف پنج نماد و بازارگردانی سه سهم

خروج موقت ۲۳ شرکت ، تعلیق و تمدید توقف پنج نماد و بازارگردانی سه سهم

نماد ۲۳ شرکت بورسی و فرابورسی بسته ، تعلیق و توقف پنج نماد ، تمدید و بازارگردانی سهام سه شرکت هم شروع شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در اولین روز کاری هفته و ماه آبان ، نماد شرکت های پارس‌ دارو ، توسعه و عمران امید، سبحان دارو ، سرمایه‌گذاری‌ غدیر، سرمایه‌گذاری‌ توسعه‌ ملی‌ ، خوراک‌ دام‌ پارس‌ ، سرمایه‌گذاری‌ ملی‌ ایران‌، بیمه آسیا ، معادن‌ بافق‌، مهرکام‌پارس‌ ، سرمایه گذاری مسکن تهران ، اعتباری ملل ، آ.س.پ ، زرین معدن آسیا ، دارو سازی تولید دارو و نفت پاسارگاد ، برای یک ساعت بسته شد. 

همچنین شرکت های پارس‌ سرام‌ ، کاشی‌ الوند، مهرکام‌ پارس‌ برای یک روز و هپکو ، لیزینگ رازی ، قند تربت‌ جام‌ و قند تربت حیدریه برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند .

در این میان توقف و تعلیق نماد سه شرکت پتروشیمی کازرون ، ممسنی و دهدشت که در بازار پایه زرد حضور دارند برای چندمین بار ، تمدید شد که با درج اشتباه مدیر عملیات بازار شرکت فرابورس مبنی بر تعلیق حداکثر 31 شهریور ، همراه شده که به نظر می رسد در اصل تا 31 آبان یا زمان دیگری باشد.

علاوه بر این دو نماد فرابورسی بانک دی و سنگ آهن گهر زمين هم بدون اعلام زمان ، تعلیق شد .

بازارگردانی سهام سه شرکت تولید دارو ، پخش البرز و سبحان انکولوژی هم با دامنه مجاز نوسان قیمت در بازارهای اول و دوم فرابورس و استفاده از روش بازارگردانی مبتنی بر حراج از امروز شنبه آغاز شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ