کد خبر: ۱۸۹۸۰۱
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۳/۱۱

"کایزد" وارد بازار سهام شد/ آمار خریداران هفتمین سهم جدید + متوسط قیمت

عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام فرانسوز یزد با تخصیص صرف به صندوق ها و بدون سقف قیمتی شروع و هر سهم هفتمین شرکت جدید با متوسط موزون قیمت ۱۴۶۹۵ ریالی معامله شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با آغاز فرآیند عرضه اولیه 10 درصد از سهام فرانسوز یزد به صندوق های سرمایه گذاری با قیمت مبنای 570 تومانی با روش حراج در بازار دوم معاملات فرابورس و بدون سقف قیمتی در نهایت هر سهم "کایزد" با بیشترین و کمترین قیمت 1800 و 1252 تومانی معامله شد.

این عرضه شامل 34 میلیون و 300 هزار سهم "کایزد" و سهمیه 3 میلیون و 430 هزار سهمی سرمایه‌گذاران واجد شرایط بود که متوسط موزون قیمت معاملات 14695 ریال اعلام و با وجود 141 صندوق متقاضی، 19 صندوق قادر به خرید این سهم شدند.

ارسال سفارش خرید برای سرمایه گذاران واجد شرایط صرفا توسط ایستگاه های معاملاتی (نامک) کارگزاران دارای مجوز فعالیت در فرابورس صورت گرفت و فروش 50 درصد از سهام خریداری شده تا 90 روز پس از تاریخ عرضه اولیه توسط سرمایه گذاران واجد شرایط امکان پذیر نیست. مشاور عرضه هم کارگزاری بانک ملی و متعهد خرید تامین سرمایه کاردان است.

بنابراین گزارش، طی سال جاری سهام 6 شرکت انتقال داده های آسیاتک، حمل و نقل گهر ترابر سیرجان، فروسیلیسیم خمین، داروسازی دانا ، سیمان آبیک و آهن و فولاد غدیر ایرانیان عرضه اولیه شده و فرانسوز یزد، هفتمین سهم جدید سال بشمار می رود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ