کد خبر: ۱۹۱۳۴۱
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۳/۳۰

۲.۱ میلیون اوراق
توسط سازمان اقتصادی کوثر:

۲.۱ میلیون اوراق "بزاگرس" از فردا در فرابورس عرضه می شود / شرایط و قیمت

شرایط و قیمت عرضه بیش از ۹۰۰.۹ میلیون اوراق اختیار فروش تبعی نیروگاه زاگرس کوثر توسط سازمان اقتصادی کوثر اعلام شد که از فردا در فرابورس پذیره نویسی می شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان اقتصادی کوثر از شرایط و قیمت انتشار بیش از 900.9 میلیون اوراق اختیار فروش تبعی برای نیروگاه زاگرس کوثر خبر داد.

بر این اساس، اوراق اختیار فروش تبعی بر روی سهام نیروگاه زاگرس کوثر با هدف تأمین مالی برای صرف 20 درصد از مبلغ جمع آوری شده درجهت حمایت از سهامداران خرد از فردا سه شنبه 31 خرداد در فرابورس آغاز می شود.

کل حجم عرضه اوراق با نماد "هبزاگرس 204" بالغ بر 900 میلیون و 900 هزار و 900 سهم و حداقل حجم عرضه روزانه یک میلیون سهم تعیین شده است. زمانبندی اجرای برنامه خرید با سررسید 4 تیر سال 1402 برای یک تا 200 هزار سهم و بدون دامنه نوسان تعیین شده است. همچنین قیمت اعمال اوراق 6782 ریال اعلام شده که توسط کارگزاری بانک دی عرضه می شود.

نیروگاه زاگرس کوثر در سال 89 برای تامین برق سراسری در غرب کشور راه‌اندازی شد و به بهره برداری رسید. این شرکت در سال های اخیر برای احداث نیروگاه هایی با انرژی پاک تلاش کرده که در این راستا می توان به احداث یک نیروگاه خورشیدی اشاره کرد. همچنین این شرکت احداث نیروگاه بیوگاز، پروژه احداث مدیا و توسعه سیکل ترکیبی را در دستور کار دارد.

پیش از این ارزش سهام این شرکت که با نماد "بزاگرس" در سال 97 عرضه اولیه شده بود، تنها در یک سال بیشتر از پنج برابر ارزش اولیه شد. با وجود درآمد 1.7 هزار میلیاردی حاصل از فروش تولید و خدمات که نسبت به سال مالی گذشته با رشد قابل توجه روبرو بوده پیش بینی می شود، ارزش این سهم در هفته‌های آتی افزایش یابد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ