کد خبر: ۱۹۶۴۸۵
۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۸/۹

خروج موقت ۶ شرکت و رفع گره از ۵ سهم+ ابطال معاملات

خروج موقت ۶ شرکت و رفع گره از ۵ سهم+ ابطال معاملات "وبصادر" و ۱۳ شرکت

نماد ۶ شرکت بورسی و فرابورسی متوقف و ۵ سهم هم مشمول رفع گره معاملاتی هستند و آمار ابطالی های دیروز هم به ۱۴ شرکت از جمله بانک صادرات رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قبل از آغاز معاملات بازارسهام در سومین روز از هفته دوم آبان، نماد شرکت های سیمان‌ تهران‌، بیمه البرز، صنایع و معادن کوثر و پیام به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت بسته شد.

شرکت قند ثابت‌ خراسان‌ هم برای یک روز از تابلو معاملات خارج و نماد لیزینگ‌ خودرو غدیر به دلیل کاهش بیش از 30 درصدی قیمت سهام و برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی متوقف شد.

سهام پنچ شرکت " نبروج، سایرا، آینده، وسین و معیار" هم امروز مشمول رفع گره معاملاتی بوده و حجم مبنای "پرسپولیس" به مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه و اعمال شد.

بازارگردان های سه شرکت  تکادو،  گروه صنعتی سدید و خودکفایی آزادگان، ملزم به ایفای حداقل نیمی از تعهدات روزانه برای 10 روز کاری هستند.

در این میان بورس و فرابورس طبق روال قبلی و بدون اعلام توضیح، معاملات دیروز سهام مهرام، توسعه معدنی و صنعتی صبا نور، کمباین سازی ایران، نفت بهران ، قند مرودشت، گل گهر، زامیاد، بانک صادرات، پتروشیمی جم، تجلی توسعه معادن و فلزات، ورزیران، بیمه سرمد، لوله‌ و تجهیزات‌ سدید و دارویی تهران شیمی کردند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ