کد خبر: ۲۰۱۳۲۷
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲

افزایش ۱۰۰ درصدی تولید بنزین پالایشگاه بورسی تا چهار سال آینده
مدیرعامل شرکت خبر داد:

افزایش ۱۰۰ درصدی تولید بنزین پالایشگاه بورسی تا چهار سال آینده

مدیرعامل پالایشگاه اصفهان از افزایش دو برابری تولید بنزین تا سال ۱۴۰۵ و رشد بنزین یورو ۵ تا چهار سال آینده به ۳۱ میلیون لیتر در روز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن قدیری در مراسم امضای قرارداد تامین، انتقال و توزیع فرآورده های نفتی در حوزه شرکت های زنجیره ای توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: اکثر تجهیرات مورد نیاز شرکت در داخل تامین می شود. با فعالیت شرکت راهبر ترابر ۳۰ تا ۵۰ میلیون دلار در سال سوددهی برای پالایشگاه اصفهان ایجاد خواهد شد.

وی افزود: ۵۰ کامیون بنز در حال انتقال به ایران است. برنامه ریزی فشرده ای انجام شده تا شرکت راهبر ترابر انرژی با تکمیل ناوگان دریایی، جاده ای و ریلی بتواند در حوزه حمل و نقل فرآورده نفتی فعال شود. محصولات پالایشگاه اصفهان تا سال ۱۴۰۵ به استاندارد یورو ۵ ارتقا خواهد یافت و ۴۰۰ پروژه تا سال ۱۴۰۵ اجرا خواهد شد و پالایشگاه اصفهان جزو شرکت های پتروپالایشی می شود.

قدیری ادامه داد: با این اقدامات، روزانه ۳۱ میلیون لیتر بنزین یورو ۵ ، ۴۰ میلیون لیتر نفتگاز یورو ۵ و تولید بنزین ۲ برابر می شود. ۲ میلیون لیتر مکمل بنزین یا اکتان افرا نیز تولید می شود. این اقدام توزیع و ایجاد برندینگ برای نخستین بار به پالایشگاه اصفهان داده می شود و توزیع را شرکت انجام می دهد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ