کد خبر: ۲۱۰۵۰۱
۰:۰ - ۱۴۰۲/۳/۲۷

زمان عرضه اولیه هفتمین شرکت جدید قطعی شد/ روش ترکیبی با دو مرحله
با ۱۲ درصد سهام "کتوسعه" :

زمان عرضه اولیه هفتمین شرکت جدید قطعی شد/ روش ترکیبی با دو مرحله

هفتمین شرکت جدید سال با عرضه اولیه ۱۲ درصد سهام توسعه صنایع و معادن کوثر طی دو مرحله به روش ترکیبی، ۵ تیر در فرابورس وارد می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی مقرر شده 12 درصد سهام شرکت نیان الکترونیک 31 خرداد عرضه اولیه شود که توسعه صنایع و معادن کوثر به عنوان هفتمین شرکت تازه وارد از طریق فرابورس، دوشنبه 5 تیر وارد بازار می شود.

بر اساس این گزارش، 128 میلیون و 400 هزار سهم معادل 12 درصد سهام  "کتوسعه" در دو مرحله با قیمت ارزش گذاری 24207 ریالی در بازار اول معاملات فرابورس عرضه می شود که در مرحله اول 42.8 میلیون سهم معادل 4 درصد با حداکثر سهمیه 1.1 میلیون سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج عرضه می شود.

در مرحله دوم، 85.6 میلیون سهم معادل 8 درصد دیگر همان روز با حداکثر سهمیه 210 سهمی به سهامداران حقیقی و حقوقی به روش قیمت ثابت کشف شده تعلق می گیرد. مشاور عرضه هم کارگزاری آبان و متعهد خرید تامین سرمایه امید است.

طی سال جاری سهام پنج شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد و کشاورزی، دامپروری فجر اصفهان، بهار رز عالیس چناران، سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان و گروه مالی شهر عرضه اولیه شده و نیان الکترونیک و توسعه صنایع و معادن کوثر، ششمین و هفتمین سهم جدید سال بشمار می روند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ