کد خبر: ۲۱۰۶۶۰
۱۱:۸ - ۱۴۰۲/۳/۳۱

مدیرعامل سابق راه آهن جانشین وزیر صنعت در شرکت مپنا شد + سوابق

مدیرعامل سابق راه آهن جانشین وزیر صنعت در شرکت مپنا شد + سوابق

با تغییر مدیرعامل گروه مپنا پس از ۱۲ سال فعالیت و انتخاب به عنوان وزیر جدید صنعت، مدیرعامل سابق راه آهن سکاندار این شرکت بورسی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین تغییر و تحولات مدیریتی در شرکت های بورسی حکایت از آن دارد پس از رای اعتماد نمایندگان به عباس علی آبادی به عنوان وزیر جدید صنعت و 12 سال فعالیت در گروه مپنا، سعید محمدزاده مدیرعامل سابق راه آهن جایگزین وی شد.

بر اساس این گزارش، محمدزاده دارای سوابقی چون رئیس دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت، مدیرکل اداره خط و سازه‌های فنی راه آهن، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مهندسین مشاور مترا و معاون فنی و زیربنایی است.

از قرار معلوم وزیر نیرو تلاش داشت برخی از نزدیکان نظیر محمود کمانی و مجتبی اکبری روسای فعلی ساتبا و ساتکاب را به عنوان جایگزین علی آبادی معرفی کند اما در نهایت گزینه مورد نظر آستان قدس رضوی به عنوان سهامدار غیر مستقیم و عمده مپنا توانست بر این صندلی مهم مدیریتی صنعت برقی تکیه بزند.

برای اولین بار است که یک مدیر غیرمرتبط با صنعت برق به مدیریت مپنا دست می‌یابد. هرچند مپنا در صنایع ریلی هم فعالیت‌هایی داشته اما در مقایسه با حوزه‌های کاری عمده و مربو به برق، ناچیز است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ