کد خبر: ۲۱۲۲۸۸
۲۳:۸ - ۱۴۰۲/۴/۲۲

قیمت شکر با عبور از نرخ مصوب به ۳۲ تا ۳۷ هزار تومان رسید!

قیمت شکر با عبور از نرخ مصوب به ۳۲ تا ۳۷ هزار تومان رسید!

با وجود افزایش قیمت شکر به ۲۸ هزار تومان، نرخ‌های مصوب رعایت نشده و بر اساس مشاهدات میدانی از ۳۲ تا ۳۷ هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  به نقل از تسنیم با وجود اینکه قیمت شکر در اوخر اردیبهشت افزایش یافت و از ۱۵.۵ هزار تومان به ۲۸ هزار تومان تغییر کرد اما نرخ‌های مصوب رعایت نمی‌شود و بر اساس مشاهدات میدانی ۳۲ تا ۳۷ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بر اساس این گزارش با وجود حمایت‌های دولت برای واردات تولید این محصول، قرارگیری در دسته کالاهای اساسی کالاهای اساسی و تعیین نرخ مالیات یک‌درصدی اما این تلاش‌ها برای فروش شکر با قیمت مناسب راه به جایی نبرده است.

گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد علاوه بر عدم رعایت نرخ مصوب شکر در فروش به‌صورت فله در فروش به‌صورت بسته‌بندی نیز قیمت‌های مصوب رعایت نمی‌شود به‌طوری که شکر بسته‌بندی ۷۰۰گرمی، یک و ۲.۷ کیلو گرمی ۴۴.۷، ۳۷ و ۹۷.۲ هزار تومان به فروش می‌رسد.

موضوع گران‌فروشی شکر را از وزارت جهاد کشاورزی، بازرسی و نظارت بر کالای اساسی این وزارتخانه و انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر ایران پیگیری به‌عمل آمد اما تا این لحظه نتیجه‌ای نداشت و حاضر به اطلاع‌رسانی دراین‌باره نشدند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ