کد خبر: ۲۱۲۹۳۲
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۵/۱۵

افزایش۱۰۰ درصددی پرداخت درآمد مالیاتی به شهرداری‌ها و وعده جدید !
وزیر اقتصاد اعلام کرد:

افزایش۱۰۰ درصددی پرداخت درآمد مالیاتی به شهرداری‌ها و وعده جدید !

وزیر اقتصاد از افزایش ۱۰۰ درصددی پرداخت درآمد مالیاتی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خبر داد که به ۴۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه سال رسیده است!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احسان خاندوزی در بازدید از اداره کل مالیات غرب تهران با اشاره به افزایش درآمدهای مالیاتی، گفت: در چهار ماه نخست سال، ۴۰ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر افزایش یافت.

وی افزود: این افزایش پرداختی ناشی از افزایش درآمدهای مالیاتی است که نه تنها می‌تواند در اداره کشور کمک کند، بلکه منافع ملی را نیز در بر دارد. چرا که حرکت به سمت تامین منابع اداره از طریق درآمدهای پایدار و غیر تورمی مانند درآمدهای مالیاتی همواره از جمله سیاست‌های دولت بوده و حال از نوع سنتی دریافت مالیات باید به سمت مالیات ستانی هوشمند رفت.

خاندوزی با اعلام وعده حذف صف دریافت وام ازدواج تا پایان شهریور، ادامه داد: مالیات بر عایدی سرمایه پس از نهایی شدن فرآیند مصوبه شامل اعمال اصلاحات شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت در مجلس، ابلاغ خواهد شد تا با توجه به تاکید رییس جمهور بر مبارزه با سفته بازی و سوداگری، بتوان در کوتاه ترین زمان اقدام کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ