کد خبر: ۲۱۳۵۵۸
۰:۰ - ۱۴۰۲/۶/۷

نتیجه مجمع تاپیکو و اثر بر سود

نتیجه مجمع تاپیکو و اثر بر سود "شستا و صبا" مشخص شد / زمان تقسیم

مجمع سالانه و فوق العاده هلدینگ تاپیکو برگزار و ضمن تصویب صورت های مالی و تطابق اساسنامه، مقرر شد ۲۷۴ تومان سود نقدی برای هر سهم توزیع شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجمع سالانه هلدینگ تاپیکو با حضور 94.3 درصد سهامداران در مجموعه تلاش برگزار و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اردیبهشت 1402 و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 2789 ریال سود محقق شده هر سهم 2740 ریال معادل 98 درصد برای هر سهم توزیع شود.

بر اساس این گزارش، سود سهامداران حقیقی سجامی و سبدها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری دارای تا 100 میلیون سهم 4 مهر ماه واریز و سهامداران حقیقی غیر سجامی، 6 آبان با مراجعه به شعب بانک پارسیان و ارائه کارت ملی و اعلام کد بورسی پرداخت می شود.

سود سبدها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری غیر سجامی دارای تا 100 میلیون سهم و سهامداران حقوقی دارای بیش از 100 میلیون سهم نیز با ارائه درخواست کتبی و اعلام شماره حساب بانکی به امور سهام شرکت در مهلت قانونی پرداخت خواهد شد.

همچنین به اتفاق آرا، سرمايه گذاري تأمين اجتماعي، سرمايه گذاري صبا تأمين، سرمايه گذاري صدر تامين، سرمايه گذاري سيمان تأمين و سرمايه گذاري داروئي تامين برای دو سال دیگر به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره ابقا شدند.

در این میان، مجمع فوق العاده با دستور جلسه تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، برگزار و تصویب شد.

با توجه به اینکه شستا و سرمایه گذاری صبا تامین مالکیت 66.7 و 8.2 درصد سهام تاپیکو را در اختیار دارند از تقسیم سود این هلدینگ بورسی بالغ بر 19.4 و 2.5 هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی می کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ