کد خبر: ۲۱۴۷۲۲
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۷/۲۲

بانک پارسیان بیش از ۲.۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرد
در نیمه نخست سال جاری:

بانک پارسیان بیش از ۲.۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرد

بانک پارسیان در نیمه نخست سال، بیش از ۲.۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در بخش‌های ازدواج، فرزند آوری، اشتغال‌زایی، مسکن و درمان به متقاضیان پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک پارسیان از ابتدای سال تا پایان شهریور به‌منظور اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت 8237 فقره وام فرزند آوری به مبلغ 470 میلیارد تومان پرداخت کرد.

بر اساس این گزارش، همچنین در راستای تحکیم بنیان خانواده و کمک به تشکیل آن و تسهیل ازدواج جوانان با پرداخت 1.48 هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج، بیش از 7400 جوان ایرانی را به خانه بخت فرستاد و فراتر از تکلیف قانونی اهداف بودجه این بخش را تحقق بخشید.

با توجه به اهمیت توسعه اشتغال‌زایی و کاهش نرخ بیکاری در روستاها و مناطق کم برخوردار و ایجاد اشتغال پایدار در بخش روستایی و عشایری این بانک بالغ‌ بر 3446 فقره تسهیلات اشتغال‌زایی بنیاد برکت به مبلغ 337 میلیارد تومان به مشمولان طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌ محور بنیاد برکت ارائه شد.

بانک پارسیان در راستای توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی اقشار جامعه و عمل به وظیفه مسئولیت‌های اجتماعی و در جهت توانمند سازی افراد تحت پوشش کمیته امداد نیز در این مدت، 1101 وام قرض‌الحسنه اشتغال بالغ‌ بر 140 میلیارد تومان به مددجویان پرداخت کرد.

تأمین نیازهای مسکن، ضروری و درمان نیازمندان نیز در دستور کار صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان بود که 3071 فقره تسهیلات به ارزش بیش از 137 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

نگاهی به عملکرد بانک پارسیان نشان می‌دهد علاوه بر مشارکت در تأمین مالی طرح‌های کلان اقتصادی، اقدامات این بانک در راستای توسعه عدالت اجتماعی، ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار به‌ویژه در مناطق محروم و روستایی و ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی اقشار جامعه، آثار معنوی و اجتماعی قابل‌ توجهی برای مردم و جوامع محلی داشته و امید به پویایی و رونق اقتصادی را زنده کرده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ