کد خبر: ۲۱۴۸۵۶
۰:۰ - ۱۴۰۲/۷/۲۹

مخالفت معاون وزیر صنعت با قیمت‌گذاری دستوری/ وعده فروش اینترنتی لاستیک

مخالفت معاون وزیر صنعت با قیمت‌گذاری دستوری/ وعده فروش اینترنتی لاستیک

معاون وزیر صنعت، رفع موانع فروش اینترنتی را از الزامات عرضه مستقیم لاستیک دانست و گفت: قیمت‌ گذاری دستوری مورد قبول نیست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین فرهیدزاده معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان حمایت به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان از بخش‌های مختلف پالایشگاه نفت پارس و خط تولید یکی از تولیدکنندگان لاستیک بازدید و اعلام کرد: با توجه بر مسائل دانش بنیان، اضافه کردن پروژه‌های دانش بنیان به مجوز بهره‌برداری با توجه به موجود بودن محصولات این حوزه و افزایش ظرفیت تولید، تسهیل در عرضه محصولات از طریق برنامه ها جهت دسترسی آسان، سریع و منطبق با قیمت‌های مورد تایید از دیگر اقدامات موثری است که باید مورد توجه خاص تولیدکنندگان باشد.

قیمت‌گذاری دستوری مورد قبول نبوده و باید قیمت‌ها بر اساس عرضه و تقاضا تعیین شود. در حوزه تایر و لاستیک باید هم تولید مورد توجه بوده و هم مصرف کننده دیده شود و تنها راه مهار تورم، رشد تولید است. بر اساس دستور وزیر صنعت مقرر شده ضمن بازدید و حضور در خطوط تولید لاستیک، بهترین روش‌ها برای نحوه محاسبه قیمت تمام شده، تسریع در دسترسی مشتریان به محصول و سیستم‌های عرضه این محصول به بازار مورد بررسی قرار گرفت.

رفع موانع فروش اینترنتی از الزامات عرضه مستقیم لاستیک بوده و امید است با افزایش تولید و عرضه مناسب به توزیع کنندگان این محصول، بازار به ثبات و آرامش برسد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ