کد خبر: ۲۲۱۱۹۳
۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰

توان ذوب آهن در تولید محصولات صنعتی و تکمیل سبد تیرآهن بال پهن
مدیرعامل شرکت خبر داد:

توان ذوب آهن در تولید محصولات صنعتی و تکمیل سبد تیرآهن بال پهن

مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به توانمندی ها در تولید محصولات صنعتی از تکمیل سبد تیرآهن بال پهن تا اندازه H۳۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی کوهی در نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته، ارائه سازه پیش ساخته را نوآوری دانست که توانمندی این شرکت عظیم صنعتی در تولید محصولات خاص را نمایان کرده است.

وی افزود: تولید این محصولات در پیشبرد نهضت ملی مسکن اهمیت بسیاری دارد. با وزارت راه و شهرسازی تعامل مطلوبی داشته و به زودی از طریق سازمان نظام مهندسی نقشه ساختمان های بلند مرتبه 15، 25 و 50 طبقه در اختیار ذوب آهن قرار می گیرد. ذوب آهن برای ساخت مدولار سازه های مورد نیاز و تحویل در پروژه آمادگی دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: یکی از مهمترین مزیت های استفاده از سازه های فولادی و تیرآهن های بال پهن، افزایش سرعت در ساخت و ساز است که موجب کاهش هزینه ساخت می شود. مزیت دیگر مدولار سازی و کاهش قابل توجه مصرف فولاد در هر متر مربع است که این امر نیز هزینه ساخت را کاهش می دهد. افزایش ایمنی ساختمان یکی دیگر از مزایای استفاده از سازه های فولادی است.

کوهی با بیان اینکه این شرکت ریل مورد نیاز خطوط بین شهری و متروی کلان شهرها را تامین می کند، گفت: اکنون در تمام پروژه های راه آهن و مترو از ریل ذوب آهن استفاده می شود و اخیراً این محصول در پروژه تجریش - پرند و خط دوم ریل اصفهان که در حال توسعه است مورد استفاده قرار گرفت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ