کد خبر: ۲۲۲۱۰۲
۰:۰ - ۱۴۰۳/۱/۱۴

ارزش بازار پرتفوی بورسی
در دوره اسفند:

ارزش بازار پرتفوی بورسی "حکشتی" ۱۷.۵ میلیارد بیشتر شد/ درآمدهای عملیاتی

ارزش بازار پرتفوی بورسی شرکت کشتیرانی در دوره اسفند با ۱۷.۵ میلیارد تومان افزایش به ۱.۶۸ هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت کشتیرانی با سرمایه اسمی 5.7 هزار میلیارد تومانی، گزارش عملکرد نهمین ماه سال مالی منتهی به خرداد 1403 را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، وضعیت ارزش بازار پرتفوی بورسی "حکشتی" و مربوط به شرکت کشتیرانی دریای خزر و سایر شرکت های حاضر در بازار سرمایه در دوره اسفند با 17.5 میلیارد تومان افزایش به 1.68 هزار میلیارد تومان بود.

در این ماه بیش از 2.3 میلیارد سهام شرکت کشتیرانی جنوب خط ایران با بهای تمام شده 238.9 میلیارد تومانی خریداری شد و سهامی واگذار نشد.

میزان درآمدهای عملیاتی اسفند و 9 ماهه بالغ بر 2.7 و 537 میلیارد تومان و بهای تمام شده سرمایه گذاری ها شامل سهام شرکت های بورسی و فرابورسی، واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری، سهام‌ سایر شرکت‌‌ها و سایر اوراق بهادار در دوره مالی منتهی به اسفند بالغ بر 3.3 هزار میلیارد تومان بود.

سرمایه گذاری در سهام صنایع حمل و نقل آبی، سایر فعالیت های خدماتی، اطلاعات و ارتباطات، سایر تجهیزات حمل و نقل، حمل و نقل و انبارداری و ارتباطات، خدمات فنی و مهندسی و سایر فعالیت ها بود که صنعت حمل و نقل آبی با 10 شرکت و 42.6 درصد، بیشترین سهم از سرمایه گذاری ها را در اختیار دارد. همچنین درآمد سود سهام محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان ماه گذشته بالغ بر 1.7 میلیارد تومان است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ