کد خبر: ۲۲۲۲۶۹
۱۲:۷ - ۱۴۰۳/۱/۲۰

عذرخواهی و توضیح کوتاه مدیرعامل سازمان بنادر درباره اختلاس ۲ میلیون دلاری!

عذرخواهی و توضیح کوتاه مدیرعامل سازمان بنادر درباره اختلاس ۲ میلیون دلاری!

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ضمن عذرخواهی از مردم بابت اتفاق بندر امام، درباره اختلاس ۲ میلیون دلاری کارمند توضیح کوتاهی داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی‌اکبر صفایی ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل اختلاس ۲ میلیون دلاری یکی از کارمندان مجتمع بندری امام در استان خوزستان و تلاش بر برگشت این مبلغ، گفت: شخصی به نام آرش اشتری کارشناس مسئول یکی از بنادر تابعه بوده که به صورت شیادانه 108 میلیارد تومان را جابجا کرده است.

وی ادامه داد: حراست بندر چند روز بعد این اختلاس را کشف کرد و با حمایت سازمان های مربوطه از جمله اطلاعات سپاه، ردیابی ها در حال انجام بوده و به محض کسب اطلاعات جدید به اطلاع مردم خواهد رسید.

براساس این گزارش، ابوطالب گرایلو مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان هم پیش از این گفته بود: اوایل فروردین سوء‌ استفاده یکی از کارکنان امور مالی مبنی بر برداشت مبالغی از حساب سازمانی، کشف و با هماهنگی مقام قضایی، تمام اشخاص و افرادی که از طریق این فرد به حساب آنها مبالغی واریز شده بود، شناسایی و حساب ها مسدود شده و مبالغ بازگردانده خواهد شد.

این برداشت غیرقانونی مربوط به ماه‌های پایانی سال گذشته بود و هماهنگی‌ با دستگاه‌های نظارتی و امنیتی استان برای دستگیری و باز گرداندن فرد متخلف که به خارج از کشور گریخته همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ