کد خبر: ۲۲۲۲۷۱
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۱/۲۰

باران و برف دو سه روزه در اکثر استان ها و بارش شدید در جاده های شمال
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

باران و برف دو سه روزه در اکثر استان ها و بارش شدید در جاده های شمال

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از فردا و باران و برف دو سه روزه در اکثر استان های ایران و بارش شدید در جاده های شمال و اردبیل خبر داد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی، اعلام کرد: آسمان امروز مناطقی از غرب، شمال غرب، بخش‌هایی از سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، برخی مناطق در شمال شرق و شرق، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوب غرب با رگبار باران و گاهی رعد و برق همراه است.

براساس این گزارش، فردا این وضعیت در نوار غربی، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی ادامه دارد و چهارشنبه با تقویت سامانه بارشی در نیمه غربی و برخی مناطق مرکزی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

شدت بارش چهارشنبه در استان‌های لرستان، شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، کرمانشاه، کردستان، جنوب آذربایجان غربی، نیمه جنوبی آذربایجان شرقی، همدان، زنجان، قزوین، البرز و ارتفاعات گیلان و مازندران خواهد بود.

پنجشنبه در شمال غرب، مناطقی از غرب دامنه های البرز، شمال شرق و سواحل دریای خزر، بارش باران و در ارتفاعات البرز، بارش برف پیش بینی می‌شود. همچنین در برخی مناطق مرکزی و شرقی و ارتفاعات زاگرس مرکزی، رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

پنجشنبه به‌ویژه در ساعت‌های بعداز ظهر برای اکثر مناطق ایران، وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

چهارشنبه در نوار غربی و پنجشنبه در سایر نقاط ایران به‌جز نوار شرقی و جنوب شرق ، کاهش نسبی دما رخ خواهد داد. 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ