کد خبر: ۲۲۲۲۹۴
۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۱/۲۱

دیدار نورزوی و افطاری مسئولان بازار سرمایه و مدیران و مدیران شرکت ها
به میزبانی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران برگزار شد:

دیدار نورزوی و افطاری مسئولان بازار سرمایه و مدیران و مدیران شرکت ها

دیدار نورزوی و افطاری مسئولان بازار سرمایه و مدیران شرکت های سرمایه گذاری و سبدگردان و... به میزبانی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران به رسم سال های اخیر، عصر دیروز میزبان دیدار نورزوی و مراسم افطاری مدیران و مسئولان بازار سرمایه بود که در هتل ارم برگزار شد.

این رویداد با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره و مدیران سازمان بورس، مدیران شرکت های بورس و فرابورس و بورس کالا، مدیران شرکت‌های سرمایه گذاری، سبدگردان، مشاور سرمایه گذاری و برخی مقامات ارشد بانک مرکزی از جمله معاون نظارت بانک برگزار شد.

براساس این گزارش، رسول سعدی دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری با اشاره به اهمیت چنین مراسم سالانه برای حدود 655 عضو و تفویض اختیارات برخی حوزه ها از سازمان بورس به کانون مانند تایید صلاحیت حرفه ایی مدیران شرکت های سرمایه گذاری و... از مدیران و مسئولان شرکت ها و اعضا کانون خواست تا برای بهبود وضعیت بازار سرمایه، پبشنهاداتی ارایه کنند. 

محمد قاسمی رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران هم نکاتی در مورد بودجه سال جاری و نقش دولت و بخش خصوصی در تحقق شعار سال و... مطرح و سپس مجید عشقی گزارشی از اقدامات سال قبل و برنامه های کلی سال جاری ارایه کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ