کد خبر: ۴۶۶۱۸
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۱/۱۶

اهداف دهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه تز نگاه یک کارگزار

اهداف دهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه تز نگاه یک کارگزار

مدیرعامل کارگزاری بانک آینده اهداف دهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فردین آقابزرگی درباره دهمین نمایشگاه بورس ، بانک ، بیمه که 26 تا 29 فروردین برگزار می شود اظهار داشت: درحالی هدف کلی نمایشگاه ها معرفی تکنولوژی و فن آوری یک حوزه است که معرفی آخرین محصولات، تبادل اطلاعات، دستاوردها و تحقیقات کاربردی و زمینه های فنی و تجاری، شناخت رقبا و ایجاد رقابت سالم،دوره های آموزشی، سنجش بازار و استفاده از فرصت ها برای بهینه سازی، گردآوری اطلاعات و نمایش امکانات جدید و نوآوری ها،  قسمتی از اهداف نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است.

وی ادامه داد: از اهداف نمایشگاه تخصصی بورس، بانک، بیمه ، جذب مشتریان و نمایندگان جدید، شناخت و اصلاح کانال های کسب درآمد و برقراری ارتباط ها است.

این کارگزار افزود: طی چند سال گذشته این تجربه حاصل شده که علیرغم عدم بازیافت مستقیم از سرمایه گذاری های انجام شده در این زمینه برخی اهداف دیگر می تواند به افزایش دامنه کسب و کار به فعالان در این حوزه کمک کند.

آقابزرگی در خصوص برنامه های کارگزاری بانک آینده در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: این کارگزاری در نظر دارد با هدف توسعه فعالیت ها و معرفی امکانات شعب بانک آینده و شرکت های تابعه در این نمایشگاه حضور یابد.

وی به نقش کارگزاری ها در بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف فرعی کارگزاران بورس، فرهنگ سازی و ایجاد شناخت آحاد علاقه مندان به موضوع سرمایه گذاری است. از فرصت نمایشگاه می توان برای معرفی قابلیت ها و امکانات ممکن در این صنعت استفاده کرد. البته نباید انتظار داشت به یکباره و در کوتاه مدت، بازیافت خاصی در این زمینه عاید شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ