کد خبر: ۵۴۰۰۷
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۵/۷

مهلت بانک مرکزی برای تکلیف موسسات غیرمجاز تمام شد
یک نماینده مجلس :

مهلت بانک مرکزی برای تکلیف موسسات غیرمجاز تمام شد

نماینده مجلس با انتقاد از بدعهدی بانک مرکزی در تعیین تکلیف موسسات اعتباری غیرمجاز گفت: سپرده گذاران موسسه آرمان در بلاتکلیفی به سر می برند،از این رو بانک مرکزی باید پاسخگو باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،مجید کیان پور با اشاره به فرصت مجلس به بانک مرکزی برای تعیین تکلیف موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز به خانه ملت گفت: با توجه به اتمام فرصت مذکور بانک مرکزی باید پاسخگوی مطالبات مردم و همچنین موکلان آن ها در مجلس باشد.

وی افزود: اهمال و سهل انگاری بانک مرکزی در رسیدگی به مشکلات موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز و تاخیر بیش از حد در پرداخت مطالبات سپرده گذاران غیرقابل توجیه است و بانک مرکزی بی جهت در حال وقت کشی است.

این نماینده مجلس با اشاره به پیامدهای منفی عدم پرداخت مطالبات مردم به ویژه بدگمانی آنان به نظام بانکی کشور تصریح کرد: رئیس کل بانک مرکزی به نمایندگان مردم وعده داد که ظرف مدت یک هفته این موضوع را تعیین تکلیف کند بنابراین باید در اسرع وقت دلیل یا دلائل قانع کننده ای برای این کار ارائه دهد.

کیان پور با تاکید بر اینکه موسسه آرمان در بسیاری از استان های کشور سپرده گذار دارد، گفت: سپرده گذاران آرمان در بلاتکلیفی به سر می برند و در مورد این موسسه آرمان تاکنون هیچ تصمیمی اخذ نشده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ