کد خبر: ۵۶۲۳۴
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۵/۱۶

اظهارات قائم مقام رنو درباره قرارداد امروز با ایدرو و همکاری با سایپا و ایران خودرو

اظهارات قائم مقام رنو درباره قرارداد امروز با ایدرو و همکاری با سایپا و ایران خودرو

قائم مقام رنو قرارداد امروز با ایران را استثنایی خواند و گفت: امضای این قرارداد تعهد و خواست قوی را برای حضور بلند مدت در ایران تایید می کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، تیری بلوره در مراسم امضای قرارداد همکاری مشترک بین ایدرو، شرکت پرتو نگین ناصح و رنو با اشاره به اینکه مفتخریم امضای قراردادی استثنایی را اعلام می کنیم ، اظهار داشت: این قرارداد با یکی از استراتژیک ترین کشورها برای رنو به امضا رسید. ایران به خاطر ظرفیت های خوب صنعتی، زیرساخت های خودروسازی و نیروی انسانی توانمند شرایط ژئوپولیتیک استثنایی دارد. 

وی با بیان اینکه این توافقی استثنایی در تاریخ صنعت خودرو ایران به جهت سرمایه گذاری،انتقال فناوری،داخلی سازی و پرورش استعدادهای ایرانی، ایجاد مرکز مهندسی و خرید تولید خودروهای به روز و صادرات است، افزود: رنو با حضور بدون وقفه در ایران از سال 2004 تعهد را ثابت کرده و امضای این قرارداد تعهد و خواست قوی ما را برای حضور بلند مدت در ایران تایید می کند. 

این مقام مسئول تصریح کرد: به عنوان شریک استراتژیک صنعت خودرو ایران خوشحالیم که این سرمایه گذاری مشترک را با دو شریک قابل اعتماد یعنی ایدرو به عنوان نماینده دولت و گروه نگین به عنوار نماینده بخش خصوصی انجام می دهیم.

بلوره با اعلام اینکه همکاری با دو شریک قدیمی یعنی ایران خودرو و سایپا همچنان ادامه و گسترش خواهد داشت، اضافه کرد: امضا این قرارداد قدمی رو به جلو و بلند برای همکاری مستمر میان ایران و رنو است و ارزش های مشترکی برای طرفین خواهد داشت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ