کد خبر: ۷۰۲۸۹
۹:۳ - ۱۳۹۶/۹/۲۶

وزارت صنعت با افزایش تولیدخودروهای سنگین موافقت کرد/ زمان ثبت سفارش واردات
با وعده معاون وزیر صنعت:

وزارت صنعت با افزایش تولیدخودروهای سنگین موافقت کرد/ زمان ثبت سفارش واردات

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن اعلام موافقت معاون وزیر صنعت با مجوز افزایش تولید خودروهای سنگین، از وعده بازگشایی سایت ثبت سفارش واردات خودرو تا دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ولی ملکی با اشاره به نشست کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس با معاونت وزارت صنعت به خانه ملت گفت: با حضور صالحی نیا و واردکنندگان خودروهای لوکس، نشستی برگزار شد که در آن وزارت کنندگان از مسدود شدن سایت ثبت سفارش واردات خودرو گله مند بودند.

وی ادامه داد: بستن این سایت و ممانعت از واردات خودرو از مبادی قانونی باعث شده قیمت های خودرو افزایش پیدا کند و همچنین رانتی در زمینه واردات خودرو از مبادی غیرقانون ایجاد شود.معاون وزیر نیز اذعان کرد بستن این سایت اشتباه بود و قول داد تا دو هفته آینده مشکل سایت و ثبت سفارش واردات خودرو بر طرف می شود.

این نماینده مجلس با اشاره به نشست دیگر کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن توضیح داد: نشستی با انجمن قطعه سازان و ماشین آلات سنگین معادن با حضور معاون وزیر صنعت برگزار شد و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت که وی قول مساعد برای رفع آنها داد.

ملکی با بیان اینکه ظرفیت تولید خودروهای سنگین در ایران بسیار کم است،اظهار داشت: با توجه به ظرفیت داخل،  وزارت صنعت با صدور مجوز افزایش تولید خودروهای سنگین موافقت کرد و همچنین در زمینه ارائه خدمات پس از فروش ماشین آلان معدنی و تامین قطعات آن نیز دستورالعملی صادر شد.

وی گفت: با این حساب معاونت وزارت صنعت رفع مشکلات قطعه سازان و ماشین آلات سنگین را پذیرفت، این در حالی است که پیش از این وزارتخانه از قبول این مسئولیت شانه خالی می کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ