کد خبر: ۷۲۰۰۴
۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸

محل تامین عیدی و حقوق 3 ماه آخر بازنشستگان فولاد مشخص شد
نماینده مجلس:

محل تامین عیدی و حقوق 3 ماه آخر بازنشستگان فولاد مشخص شد

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ از مشخص شدن محل تامین حقوق ۳ ماه آخر سال همراه با عیدی بازنشستگان فولاد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نادر قاضی پور با اشاره به نشست کمیسیون ویژه حمایت از تولید به خانه ملت گفت: طرح الحاق یک تبصره به بند(ب) ماده(34) قانون اصل 44 بررسی شد اما از آنجایی که جلسه به حدنصاب نرسیده بود رای گیری در این باره به نشست بعدی موکول شد.

وی ادامه داد: همچنین طرح ادغام مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان شرکت فولاد در صندوق بازنشستگی کشوری با حضور معاونان وزارتخانه‌های صنعت، تعاون ،سازمان خصوصی‌سازی و مرکز پژوهش های مجلس در دستور کار بود.

قاضی پور توضیح داد: موافقت شد دولت با تغییر و اصلاح قانون بودجه سال 96 حقوق سه ماه آخر سال را همراه با عیدی بازنشستگان فولاد از محل فروش اموال مازاد تامین اجتماعی یا صندوق بازنشستگی فولاد تامین کند.سازمان خصوصی سازی بالغ بر 800 میلیارد تومان به دولت بدهی دارد که از محل فروش اموال مازاد می توان حقوق و عیدی بازنشستگان فولاد را پرداخت کرد.در این باره توافق شد و رای گیری نهایی آن در نشست آتی صورت می گیرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ