کد خبر: ۷۲۰۰۸
۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸

توضیح مدیرمالی پالایشگاه اصفهان درباره شفاف سازی بورس تهران
در گفت وگو با بورس پرس اعلام شد:

توضیح مدیرمالی پالایشگاه اصفهان درباره شفاف سازی بورس تهران

مدیرمالی پالایشگاه اصفهان درباره اصلاعیه شفاف سازی بورس تهران مبنی بر عدم رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پالایشگاه اصفهان که با سرمایه 2 هزار میلیارد تومانی در بورس حضور دارد و در عملکرد 6 ماهه، سود 600 ریالی هر سهم را با دو تعدیل به 911 ریال افزایش داده ، امروز با اطلاعیه بورس مبنی بر عدم رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار روبرو شد.

این شرکت به دو دلیل عدم ارائه گزارش فعالیت ماهانه آذرماه و عدم ارائه صورتهای مالی میاندوره ای 6 ماهه حسابرسی شده، مشمول فرایند تعلیق شده است.

بورس تهران اعلام کرد: با توجه به عدم رعایت بند 2 ماده 38 دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران، شرکت بورس اوراق بهادار تهران طی نامه شماره 404412 مورخ 10 دی 96 موارد معوق اطلاع رسانی و لزوم افشای فوری آن را به شرکت تاکید کرد ولی ناشر به رغم پیگیری‌های انجام شده، موارد فوق را رعایت ننموده است. از این رو به استفاده کنندگان توصیه می شود این موضوع را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.
مطابق الزامات دستورالعمل انضباطی که به تصویب خواهد رسید بندی در پایان گزارش مبنی بر جریمه ناشر اضافه می شود.

براساس این گزارش، در این رابطه مهدی صرامی مدیر عامل "شپنا" با اشاره به انتشار گزارش عملکرد آذرماه در 13 دی به بورس پرس اظهار داشت: این اطلاعات مربوط به صورت های مالی حسابرسی شده نیمه اول سال جاری است که طی روزهای آینده نهایی و در کدال منتشر خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ