کد خبر: ۷۴۰۹۰
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸

توضیحات تکمیلی
به بورس پرس اعلام شد:

توضیحات تکمیلی "ذوب" درباره افزایش سرمایه ۹۰ درصدی

درحالی که مدیرعامل ذوب اهن از منتفی شدن محل افزایش سرمایه ۹۰ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارائی ها خبر داده بود،توضیحاتی تکمیلی در این خصوص ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در حالی که معاملات چهارشنبه گذشته ذوب اهن با رشد قیمت و صف خرید همراه شده بود، شاهد توقف نماد و سپس عدم تایید معاملات شد که به دلیل اعلام این شرکت فرابورسی مبنی بر برنامه افزایش سرمایه 90 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها رخ داد.

بر این اساس،احمد صادقی مدیرعامل این شرکت 3.3 هزار میلیارد تومانی روز جاری از منتفی شدن افرایش سرمایه از مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و استفاده از آورده نقدی و مطالبات سهامداران خبر داد.

حال "ذوب" که کماکان با صف خرید روبروست،در توضیحات تکمیلی به بورس پرس اعلام کرد: با عنایت به بند 2 اطلاعیه شفاف سازی شرکت به شماره 119027 در 18 بهمن جاری، موضوع افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی تجهیزات موکول به تصویب قانون افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و معافیت مالیاتی آن در مجلس شد و فعلاً از دستور کار خارج شده است .

همانطور که در اطلاعیه مذکور صراحتاً ذکر شده، در صورت تصویب قانون مذکور در جریان بررسی لایحه بودجه، این افزایش سرمایه طبق مقررات و دستور العمل های سازمان بورس، اطلاع رسانی و مبالغ آن پس از اظهار نظر کارشناس رسمی دادگستری یا هیات منتخب مجمع عمومی شرکت اعلام خواهد شد.

با توجه به اینکه شرکت مشمول ماده 141 لایحه اصلاحی قانون تجارت است ، این افزایش سرمایه جهت خروج از ماده مذکور بسیار ضروری است و قطعاً پیگیری ، اطلاع رسانی و انجام خواهد شد .

بنابراین گزارش،این شرکت که سازمان تامین اجتماعی مالک 55.9 درصدی آن محسوب می شود، به دلیل زیان ده شدن برای دو سال مالی متوالی حسابرسی شده،مشمول فرایند تعلیق شده واست.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ