کد خبر: ۸۴۴۶۶
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۳/۳۰

آمادگی بالا و پاسخ جالب کی روش به چگونگی مهار اسپانیا !

آمادگی بالا و پاسخ جالب کی روش به چگونگی مهار اسپانیا !

کی روش از آمادگی بالای تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ خبر داد و گفت: اگر معجون جادویی بود که می شد با یک میلیون دلار خرید و تیم اسپانیا را مهار کرد، این خرید را انجام می‌دادیم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روزنامه شرق،کارلوس کی‌روش پس از کسب یک پیروزی شیرین مقابل مراکش در کنفرانس خبری بازی با اسپانیا از آمادگی بالای ایران برای بازی با قهرمان جام جهانی 2010 گفت.

وی از بازی با اسپانیا استقبال کرد و گفت: یک فرصت منحصر به‌ فرد برای ماست که مقابل اسپانیا که یکی از انتخاب های جدی قهرمانی است بازی کنیم. بازیکنان روحیه بسیار بالایی دارند و بسیار هیجان‌زده و مشتاق هستند که این فرصت را دارند در مقابل یک تیم عالی با بازیکنان خوب بازی کنند. همه ما در اینجا برنده‌ایم، چون بازیکنان می‌توانند از بازیکنان اسپانیا بیاموزند و رشد کنند. اینجا نیامده‌ایم که همه‌چیز برای ما ساده باشد. با این آرزو به روسیه آمدیم که بهتر شویم. همین که می‌توانیم با اسپانیا بازی کنیم برای ما برد محسوب می‌شود.

این سرمربی در پاسخ به خبرنگار اسپانیایی که آیا می‌خواهند در این دیدار دنیا را متعجب کنند، گفت: تلاش می‌کنیم که بازی خوبی انجام دهیم. با توجه به اینکه می‌دانیم لازم است بیشترین تلاش را به خرج دهیم،‌ باید به بهترین شکل ممکن باشیم. باید به فوتبال احترام بگذاریم. هرچه برای فوتبال خوب است برای زندگی هم خوب است. ایران تلاش می‌کند که مقابل اسپانیا بازی خوبی را به نمایش بگذارد. نگرش ما به‌عنوان یک گروه این است که می‌خواهیم از هر فرصتی استفاده کنیم. این مهم است که مثبت بیندیشیم.

کی‌روش ادامه داد: ممکن است بازیکنان ما در حد آنها نباشند، اما عالی هستند. این فرصت را در اختیار داریم که بهتر شویم.باید سخت تلاش کنیم و متمرکز باشیم. با سخت‌ترشدن شرایط، بازیکنان فداکاری بیشتری می‌کنند. فکر می‌کنم باید با احترام بازی کنیم.باید با این نیت بازی کنیم که اسپانیا را شکست دهیم. این کاری است که باید انجام دهیم.

وی در پاسخ به سؤال با مصدومیت روزبه چشمی، برنامه خط دفاعی ایران برای تقابل با اسپانیا چیست،گفت: همه می‌دانند فوتبال پر از غافلگیری است. الان هیرو رقیب من شده که این خنده‌دار است. می‌خواستم هیرو شاگرد من باشد، اما درحال‌حاضر رقیب است و می‌تواند تیم اسپانیا را متحد کند، بنابراین فکر می‌کنم انتخاب هیرو امری بود که نشان داد چه فرد باارزشی است. هیرو به‌عنوان یک مربی نشان داد اسپانیا مقابل پرتغال متحد است.

کی‌روش در مورد اینکه چطور می‌توان تیم اسپانیا را متوقف کرد و این یک سؤال یک‌میلیون‌دلاری است، گفت: باید بگویم اگر یک معجون جادویی بود که بتوان با یک میلیون دلار خرید و تیم اسپانیا را مهار کرد، این خرید را انجام می‌دادیم. هیچ تیمی کامل نیست و از پیش برنده نیست. اگر بسکتبال بود، شاید می‌توانستیم نتیجه را حدس بزنیم، اما در دنیا فوتبال منحصربه‌فرد است. ممکن است یک تیم خیلی خوب در یک لحظه از شما بدتر باشد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ