کد خبر: ۸۷۰۱۹
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۴/۱۶

حمید استیلی ممنوع‌التصویر شد+ علت

حمید استیلی ممنوع‌التصویر شد+ علت

مدیر تیم امید که برای دیدار بازی تیم‌های ایران و مراکش راهی سن‌پترزبورگ شده بود، ممنوع‌التصویر شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،به نقل از خبرآنلاین، در ادامه تصمیمات بحث‌برانگیز صداوسیما، مدیران این رسانه حمید استیلی را ممنوع‌التصویر کردند.

ماجرا از آن قرار است که شهرداری منطقه 16 (نازی‌آباد) برای برگزاری جشنی در روز 15 تیر 97 از تمام قهرمانان این منطقه دعوت به عمل آورده اما از آنجا که مراسم مذکور پخش زنده تلویزیونی دارد، به برگزارکننده اعلام کردند از دعوت استیلی که از مفاخر ورزش محله نازی‌آباد به حساب می‌آید، خودداری کند چراکه وی فعلا ممنوع‌التصویر است!

دلیل چنین تصمیمی را هم مصاحبه استیلی با یک شبکه ماهواره‌ای اعلام کردند،مصاحبه‌ای که بیرون از ورزشگاه شهر سن‌پترزبورگ محل بازی تیم‌های ایران و مراکش انجام شد.

استیلی دراین‌باره گفت: بعد از جام جهانى ٩٨ خیلى از کشورها اقامت و گذرنامه می‌دادند اما من نرفتم چون وطن را دوست دارم و دلم می‌خواهد ایرانی‌ هایی هم که رفته‌اند برگردند چراکه ایران با تمام ایرانی‌ها زیبا می‌شود. هر بار به کشورهاى دیگر می‌روم یا در ملاقات با مربیان خارجى که به ایران می‌آیند، همواره از خوبى این کشور می‌گویم و برای آنها تصویر خوبی از این سرزمین ترسیم می‌کنم تا باعث شود ایرانی‌هایی که جلای وطن کرده‌اند، برگردند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ