کد خبر: ۹۱۳۴۶
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۵/۲۱

ترامپ به رکورد ریچارد نیکسون رسید
از نظر نفرت مردمی:

ترامپ به رکورد ریچارد نیکسون رسید

میزان تنفر از ترامپ با حد نصاب ریچارد نیکسون تنها رئیس جمهور تاریخ آمریکا که از این سمت استعفا داد، برابر شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از سی.ان.ان، نظرسنجی‌های جدید در آمریکا نشان داد که تنها 20 درصد مردم عملکرد ترامپ را عالی می‌دانند، درحالی‌که 20 درصد عمکرد وی را نسبتا خوب ، 13 درصد متوسط و 45 درصد نیز ضعیف خواندند.بر این اساس، تنها دو درصد دموکرات‌ها و 49 درصد جمهوریخواهان از عمکرد ترامپ راضی هستند. 

یافته‌های جدید نشان می‌دهد میزان تنفر از ترامپ به همان شدت ریچارد نیکسون در 44 سال قبل و بعد از کناره گیری وی از ریاست جمهوری بود به طوری‌که در زمان مشابه و 44 سال قبل 45 درصد مردم عملکرد نیکسون را ضعیف دانستند.از دیگر یافته‌های این نظرسنجی این بود که شمار آمریکایی‌هایی که به شدت نگرش منفی به ترامپ دارند به طور قابل توجهی بیشتر از آن‌هایی است که نگاه مثبت به وی دارند.

نظرسنجی‌های چند ماه گذشته نیز نشان داده بود که محبوبیت ترامپ را به پایین ترین حد در ماه‌های اخیر رسیده است. در این نظرسنجی صورت گرفته 56 درصد شرکت کنندگان اقدام‌ها و عملکرد ترامپ در سمت ریاست جمهوری آمریکا را تایید نکردند.موسسه افکارسنجی پابلیک پالیسی در نظرسنجی نشان داد که محبوبیت ترامپ در بین آمریکایی‌ها اکنون به میزان 39 درصد، پایین‌ترین حد از زمان روی کار آمدن وی، رسیده است.

ریچارد نیکسون، سی‌ و هفتمین رئیس جمهور آمریکا بود که از سال ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۴ این مقام را در اختیار داشت و اولین و تنها رئیس جمهور این کشور بود که از مقامش کناره‌گیری کرد. رسوایی واتر گیت نیکسون را مجبور به استعفا کرد. وی در 22 آوریل 1994 در سن 81سالگی درگذشت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ