کد خبر: ۱۶۹۰۶۸
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۳/۲۴

گلایه های سهامداران حقیقی شرکت بورسی از مدیریت و صف فروش چندین ماهه

گلایه های سهامداران حقیقی شرکت بورسی از مدیریت و صف فروش چندین ماهه

گروهی از سهامداران حقیقی شرکت بورسی چین‌ چین با گلایه هایی از مدیریت و و روند نزولی همراه با صف فروش چندین ماهه، خواهان اقدام سازمان بورس و بازارگردان و تحقق وعده های شرکت شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمید اسدی به نمایندگی از گروهی از سهامداران حقیقی شرکت کشت‌ و صنعت‌ چین‌ چین که در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد با گلایه هایی از مدیریت و و روند نزولی همراه با صف فروش چندین ماهه به بورس پرس اعلام کرد: ۴ ماه است که این سهم در صف فروش قفل شده و سازمان بورس هم هیچ اقدام مثبتی برای این سهم انجام نداده است .

متاسفانه شرکت هم جوابگو نیست  و بازارگردان سهام "غچین" که باید روزانه اقدام به خرید یک میلیون سهم کند ، کاری نمی کند تا شائبه خرید ارزان و مجانی شکل گیرد .

از سوی دیگر ، شرکت از ۹۰۰ هزار متر زمین کشاورزی  برای تغییر کاربری به مسکونی ۵۰۱ هزار متر اقدام کرده ولی حدود شش ماه از آخرین وضعیت این تصمیم ، اطلاع رسانی نکرده است. این زمین در مجاورت شهرک شیرین مشهد بوده که می تواند ارزش خارق العاده ای برای سهم ایجاد کند.علاوه بر این  هیات مدیره شرکت کشت‌ و صنعت‌ چین‌ چین پیشنهاد افزایش سرمایه ۲۳۵ درصدی از تجدید ارزیابی و از محل زمین شرکت داده اما متاسفانه با گذشته پنج ماه، هنوز حسابرس گزارشی در کدال نداده است . گویا سهامداران حقیقی نامحرم هستند و نباید بدانند وعده یکساله کارشناسی زمینهای تربت به کجا انجامید . 

با این همه معلوم نیست چرا سرمایه های مردم را این گونه می سوزانند و چرا سهامدار عمده "غچین " (شرکت گروه تولیدی آریاملل زرین با مالکیت بیش از 53 درصدی ) اقدامی برای تغییر روند این سهم نمی کند.


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ