کد خبر: ۲۱۷۶۲۱
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲

آمریکا و متحدان منتظر بسته‌ شدن دریای مدیترانه و جبل الطارق باشند!
معاون هماهنگ‌کننده سپاه:

آمریکا و متحدان منتظر بسته‌ شدن دریای مدیترانه و جبل الطارق باشند!

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: آمریکا و متحدان با تداوم جنایت‌ها در غزه باید منتظر بسته شدن دریای مدیترانه، جبل الطارق و سایر آب‌راه‌ها باشند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا نقدی در مراسم گرامیداشت شهید ایرلو با اشاره به اوضاع غزه، اعلام کرد: بیش از 10 هزار کودک در این 80 روز در غزه به شهادت رسیدند. رژیم صهیونیستی و آمریکا به‌ دلیل شدت جنایت‌ها و وحشیگری‌هایی که داشتند گرفتار جنون شدند و حتی منافع را تشخیص نمی دهند و از حوادث گذشته عبرت نمی گیرند.

وی افزود: آمریکا و متحدان با ادامه این جنایت‌ها به‌زودی باید منتظر بسته شدن دریای مدیترانه و جبل الطارق و سایر آب‌راه‌ها باشند.هر ظلمی که در هر جای دنیا اتفاق بیفتد، نقش آمریکا دیده می‌شود. سازمان بهداشت جهانی با ادبیاتی که اینجا دیگر جای زندگی نیست در حال مقدمه‌چینی برای خروج مردم مظلوم غزه از این سرزمین است.

نقدی ادامه داد: در اغتشاشات سال گذشته، سران کشورهای غربی به بهانه مُردن یک نفر به میدان آمده و عزا گرفتند و رسانه‌ها را علیه ایران مرکز جنگ کردند. بعد همین سران کشورهای غربی نظاره‌گر کشتار 20 هزار نفر از مردم، 10 هزار نوزاد هستند و چنین جنایتی را تحسین می‌کنند. اگر مردم مظلوم غزه با آن همه جنایت و بمباران ایستادگی و مقاومت می‌کنند، نتیجه مقاومتی است که روزی مردم دزفول در برابر دشمن بعث و آن همه بمباران انجام می‌دادند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ