کد خبر: ۲۲۱۱۲۹
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

انتقاد از بی مهری به بانک های بورسی و دولتی با وجود کنترل ۲۰۰ میلیارد دلاری!
رئیس‌ کل بانک مرکزی اعلام کرد:

انتقاد از بی مهری به بانک های بورسی و دولتی با وجود کنترل ۲۰۰ میلیارد دلاری!

رئیس کل بانک مرکزی با اعلام راه اندازی اداره جدیدی برای هوش مصنوعی مدعی شد: بانک های بورسی و دولتی ۲۰۰ میلیارد دلار تجارت خارجی را کنترل می‌‌‌‌کنند اما مورد بی مهری واقع شده اند!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا فرزین در مراسم معرفی ۳۷۰ شعبه برتر با اشاره به سهم ۹۰‌ درصدی بانک‌‌‌‌های بورسی و دولتی در تامین مالی، اعلام کرد: صنعت بانکداری ۲۰۰ میلیارد دلار تجارت خارجی ایران را در دنیا کنترل می‌‌‌‌کند و در مذاکره با برخی کشورها مشخص شده دارای ظرفیت بالا در ابعاد مختلف بوده اما متاسفانه با بی‌‌‌‌مهری‌‌‌‌هایی مواجه شده است.

وی افزود: بارها در فضا‌‌‌‌های مختلف زحمات همکاران بانکی نادیده گرفته و سعی در فضاسازی می شود. این درحالی است که تمام بخش‌‌‌‌ها ضعف‌‌‌‌هایی دارند اما در انتقاد از یک مجموعه باید دانست درباره چه تعداد افراد با چه مقدار کار و عملکرد مثبت صحبت می‌‌‌‌ شود. بنابراین صنعت بانکداری از نقاط قوت اقتصاد بوده و در صورت بی توجهی، دشمن این نقطه قوت را به ضعف تبدیل می‌‌‌‌کند.  به همین دلیل نظام بانکی و مالی مورد هدف قرار گرفته است.

فرزین ادامه داد: هوش مصنوعی تاثیرات بسیار زیادی در این صنعت خواهد داشت و بانک مرکزی نیز اداره جدیدی برای توسعه فناوری‌‌‌‌ها ایجاد کرده است. هوش مصنوعی و تکنولوژی جدید نیاز به شعب را کاهش می‌‌‌‌دهد اما خدمات غیرحضوری نیاز به مشاوره دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ