کد خبر: ۲۲۲۳۰۹
۱۲:۸ - ۱۴۰۳/۱/۲۱

اما و اگر در خبر دبیر انجمن خودروسازان از افزایش قیمت خودرو : نادرست است!

اما و اگر در خبر دبیر انجمن خودروسازان از افزایش قیمت خودرو : نادرست است!

اعلام افزایش قیمت خودرو توسط دبیر انجمن خودروسازان با اما و اگر یک رسانه مبنی بر عدم دستور کار وزارت صنعت و نادرستی مواجه شد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان در حالی امروز از موافقت دولت با افزایش قیمت کارخانه ای خودرو طبق محاسبات سازمان حمایت و ابلاغ در روزهای آینده توسط وزیر صنعت خبر داد که تسنیم، اعلام کرد: اطلاع از سازمان حمایت حکایت از آن دارد که هنوز وزارت صنعت صورت های مالی خودروسازان و درخواست آنها برای تغییر قیمت‌ها را به سازمان حمایت برای بررسی مستندات ارسال نکرده است. به نوعی فعلاً تغییر قیمت خودرو در دستور کار وزارت صنعت نیست و این اظهارات تنش قیمتی را در بازار بوجود آورده و نباید مطرح شود.

براساس مصوبه 543 شورای رقابت، هرگونه افزایش قیمت باید بعد از طی فرایند به تصویب وزارت صنعت برسد که براساس آن مبنای تنظیم قیمت خودرو بر اساس ضوابط قیمت‌گذاری مصوب هیأت تعیین و تثبیت قیمت‌ها است که توسط سازمان حمایت محاسبه می‌شود و به وزارت صنعت اعلام می‌ شود تا با رعایت مفاد این دستورالعمل به خودروسازان ابلاغ شود. قیمت‌ها برای عرضه‌کننده خودرو لازم الاجراست.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ