کد خبر: ۱۱۴۲۳۰
۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸

کارت ملی برخی افراد باطل شد/ هشدار آخر به دارندگان کارت‌های قدیمی
سخنگوی سازمان ثبت احوال خبر داد:

کارت ملی برخی افراد باطل شد/ هشدار آخر به دارندگان کارت‌های قدیمی

سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: از هفته گذشته کارت ملی همه افرادی کسانی که تا پایان سال ۹۶ صادر شده اما برای دریافت مراجعه نکردند، باطل شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سیف‌الله ابوترابی به ایسنا گفت: افرادی که تا پایان سال 96 درخواست کارت ملی هوشمند داده‌اند و کارت صادر شده و در دفاتر ثبت، پست و پیشخوان مانده اما هنوز برای دریافت آن مراجعه نکرده‌اند، کارت‌های ملی نمونه قدیم این گروه از هفته گذشته باطل شد. 

وی افزود: این افراد باید هرچه سریعتر برای دریافت کارت‌های ملی هوشمند به دفاتر مربوطه مراجعه کنند. زیرا کارت‌های ملی نمونه قدیم فاقد اعتبار است. 

این مقام مسئول ادامه داد: کلیه کسانی که تاکنون نیز درخواست کارت ملی هوشمند نداده اند تا پایان سال فرصت دارند به دفاتر پست و پیشخوان مراجعه و نسبت به تکمیل ثبت‌نام اقدام کنند.

ابوترابی افزود: همچنین کارت‌های ملی نمونه قدیم افرادی که تکمیل ثبت نام انجام داده‌اند تا زمان صدور کارت‌های جدید دارای اعتبار است. کلیه کسانی که فاقد هرگونه کارت ملی هستند مانند کارت اولی‌ها و یا کسانی که کارت‌های ملی هوشمند خود را مفقود کرده‌اند در اولویت ثبت احوال برای صدور کارت هستند و کارت‌های ذخیره شده در ثبت احوال به این افراد اختصاص می‌یابد. 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ