کد خبر: ۱۳۶۹۱۳
۰:۰ - ۱۳۹۸/۷/۲۲

عملکرد نیمه نخست 9 شرکت با افت 82 تا رشد 542 درصدی سود

عملکرد نیمه نخست 9 شرکت با افت 82 تا رشد 542 درصدی سود

گزارش عملکرد نیمه نخست 9 شرکت بورسی و فرابورسی با اعلام آخرین وضعیت مالی، تحقق سود و زیان و مقایسه با مدت مشابه سال قبل از افت 82 تا رشد 542 درصدی سود منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در ادامه انتشار گزارش عملکرد 6 ماهه ناشرین بورسی و فرابورسی در کدال، 9 شرکت اقدام به اعلام آخرین وضعیت مالی، تحقق سود و زیان و مقایسه با مدت مشابه سال قبل کردند که در این میان از افت 82 درصدی تا رشد 542 درصدی سود به چشم می خورد.

صنایع ماشینهای اداری ایران:

"مادیرا" برای عملکرد شش ماهه منتهی به شهریور ، 1392 ریال سود را پوشش داده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ، 455 درصد رشد  نشان می دهد.

بوتان

"لبوتان" این شرکت در نیمه اول سال جاری قادر به تحقق 414 ریال سود کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ، 216 درصد بیشتر است.

سیمان دورود

"سدور" در دوره ۶ ماهه به ازای هر سهم ۱۷ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۲ درصد افت داشته و عمدتا بخاطر افزایش ۳۷ و ۲۸ درصدی بهای تمام شده فروش و هزینه‏‌هاى فروش، ادارى و عمومى است. این شرکت در عملکرد ۶ ماهه مبلغ یک میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است.

صنایع نسوز توکا

"کتوکا" در دوره ۶ ماهه به ازای هر سهم ۱۲۸۱ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶۶ درصد رشد داشته و عمدتا بخاطر افزایش ۱۴۵ درصدی فروش است. این شرکت در عملکرد ۶ ماهه مبلغ ۱۹.۲ میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است.

لیزینگ ایران و شرق

"ولشرق" در دوره ۶ ماهه با لحاظ سرمایه جدید به ازای هر سهم ۱۰۲ ریال سود محقق کرده که نسبت به گزارش حسابرسی نشده ۱۹ درصد رشد داشته و عمدتا بخاطر کاهش هزینه تامین منابع مالی عملیات لیزینگ در گزارش حسابرسی شده است. این شرکت در عملکرد واقعی ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به آذر ۹۸ مبلغ ۶.۱ میلیارد تومان سود محقق کرده است.

نوش مازندران

"غنوش" در دوره ۶ ماهه به ازای هر سهم ۳۳۰ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳۵ درصد رشد داشته و عمدتا بخاطر افزایش ۲۴ درصدی فروش است. این شرکت در عملکرد ۶ ماهه مبلغ ۱.۶ میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است.

گروه سدید

"وسدید" در دوره ۶ ماهه به ازای هر سهم ۴۵ ریال زیان محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد کاهش زیان داشته و عمدتا بخاطر کاهش ۱۳ درصدی هزینه‌های مالی است.این شرکت در عملکرد ۶ ماهه مبلغ ۱۷.۸ میلیارد تومان زیان خالص محقق کرده است.

صنایع لاستیکی سهند

"پسهند" در دوره ۶ ماهه به ازای هرسهم ۴۷۵ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۴۲ درصد رشد داشته و عمدتا بخاطر افزایش ۲۰۶ درصدی فروش است. این شرکت در عملکرد ۶ ماهه مبلغ ۱۶.۶ میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است.

خوراک دام پارس

"غدام" در دوره ۶ ماهه به ازای هر سهم ۲۵ ریال زیان محقق کرده که نسبت به گزارش حسابرسی نشده ۸۵ درصد کاهش زیان داشته و عمدتا بخاطر کاهش بهای تمام شده فروش در گزارش حسابرسی شده است. این شرکت در عملکرد واقعی ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به آذر ۹۸ مبلغ ۱۵۰.۷ میلیون تومان زیان خالص محقق کرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ