کد خبر: ۱۵۴۷۵۸
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۳/۳۱

پشت پرده برکناری ناگهانی مدیرعامل بازرگانی پتروشیمی

پشت پرده برکناری ناگهانی مدیرعامل بازرگانی پتروشیمی

مدیرعامل بازرگانی پتروشیمی با وجود همکاری و تعامل مناسبی که در چهار ماه گذشته با دادگاه جرایم اقتصادی برقرار کرده بود درمراحل پایانی بررسی ها برکنار شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، علی نواب که از اواسط بهمن سال گذشته به عنوان سرپرست و نماینده شرکت سرمایه گذاری ایران آغاز به کار کرده و از اواخر اردیبهشت سال جاری به سمت مدیرعامل بازرگانی پتروشیمی منصوب شده بود با وجود همکاری و تعامل خوبی که در چهار ماه گذشته با دادگاه جرایم اقتصادی برقرار کرده بود درمراحل پایانی بررسی ها برکنار شد.

بر اساس این گزارش، پرونده "فساد پتروشیمی" در هفته های گذشته و با تعامل مدیران این شرکت و مسئولان دادگاه در شرایط آرامی قرار گرفته بود اما به نظر می رسد برای برخی افراد پشت پرده چندان مطلوب نبوده که در نهایت به این اتفاق منجر شد.

گفته می شود مدیرعامل برکنار شده با برخی سفارش‌ها از طرف افراد منصوب به جریانی خاص برای انتصاب یا عزل برخی مدیران در طول دوره مسئولیت  مخالفت کرده و این موضوع درکنار روندی که دادگاه فساد پتروشیمی طی می کرده از عوامل اصلی برکناری ناگهانی وی بوده است.

درحالی که در روزهای اخیر برگزاری دادگاه اکبر طبری با انعکاس بسیار گسترده ای در افکار عمومی روبرو شده و اخیرا برخی رسانه ها از ارتباط بخشی از افراد درگیر در پرونده طبری با مدیران سابق بازرگانی پتروشیمی خبر داده بودند این تصمیم جدید ابهامات بیشتری برای این پرونده ایجاد کرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ