کد خبر: ۱۸۶۷۳۸
۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۲/۶

خروج موقت ۱۲ نماد از تابلو و روز آخر قبل از مجمع ۶ شرکت بورسی

خروج موقت ۱۲ نماد از تابلو و روز آخر قبل از مجمع ۶ شرکت بورسی

۱۲ شرکت به دلیل اعلام رویدادی مهم موقتا" از تابلو خارج شدند و امروز و آخرین روز داد و ستد سهام ۶ شرکت بورسی و قبل از مجمع سالانه و فوق العاده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قبل از آغاز معاملات سومین روز کاری این هفته بازار سهام، نماد شرکت های البرز دارو، گروه‌ صنعتی‌ سپاهان‌ ، لیزینگ‌ ایران‌، تامین سرمایه لوتوس پارسیان و پتروشیمی زاگرس به دلیل اعلام رویدادهای مهم برای یک ساعت بسته شد.

شرکت های پارس‌ خزر، تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری‌، فروسیلیس‌ ایران‌ ، سالمین و سرمایه‌گذاری‌ توسعه‌ آذربایجان‌ برای یک روز و ایرانیت‌ و خدمات فنی فولاد یزد برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند .

براساس این گزارش در پایان معاملات امروز هم نماد شرکت های بورسی لوله‌ و ماشین‌سازی‌، سیمان ارومیه ، فرآورده‌های‌نسوزآذر،بین‌ المللی‌ محصولات‌ پارس‌ و تامین سرمایه نوین به دلیل برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده ، بسته می شود و آخرین روز داد و ستد سهام این گروه قبل از مجمع است. 

در این مبان بورس تهران طبق روال همیشگی و بدون اعلام دلیل و توضیح، اقدام به ابطال بخشی از معاملات سهام شرکتهای سبحان دارو ، سرمایه‌گذاری ملی ایران، داروسازی عبیدی و سیمان سپاهان کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ