کد خبر: ۱۹۱۹۹۱
۰:۰ - ۱۴۰۱/۴/۱۹

معاملات مشکوک بانک بورسی، دو پتروشیمی ،
در روز افت ۴ هزار واحدی شاخص رقم خورد:

معاملات مشکوک بانک بورسی، دو پتروشیمی ، "میدکو"، سهم دارویی + ۱۰ نماد

در روز افت ۴۰۹۱ واحدی شاخص، بانک بورسی، دو پتروشیمی ، هلدینگ میدکو، سهم دارویی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته، بازار سهام متعادل و کم حجم آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت 4091 واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و 498 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 3.3 و 14.3 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به بانک دی، شستا، ایران خودرو، بانک کارآفرین به همراه سایپا با تقاضای 598، 429، 214، 206 و 192 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 19 تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، جوش و اکسیژن شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه با افت اندک قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد 80.4 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های بانک کارآفرین، بیمه دانا، هلدینگ میدکو، آبادگران کیش، اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان، پتروشیمی فسا، پتروشیمی جهرم، گسترش‌ صنایع‌ و خدمات‌ کشاورزی، زر ماکارون، قند نیشابور، سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق زنجان و قزوین ، کیمیدارو ، مبین وان کیش و آلومراد، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور بانک بورسی، دو پتروشیمی، هلدینگ میدکو، سهم دارویی به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ