کد خبر: ۱۹۲۳۶۶
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۴/۲۹

نتیجه دو مجمع سالانه و فوق العاده

نتیجه دو مجمع سالانه و فوق العاده "غزر" + زمان تقسیم سود هر سهم

مجمع سالانه و فوق العاده زر ماکارون برگزار و ضمن تصویب صورت های مالی و تطابق اساسنامه، مقرر شد ۶۵ ریال سود نقدی برای هر سهم توزیع شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجمع سالانه شرکت زر ماکارون صبح امروز با حضور اکثریت سهامداران در محل کارخانه برگزار و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند 1400 و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 628 ریال سود محقق شده هر سهم 65 ریال بالغ بر 10 درصد برای هر سهم توزیع و مابقی به حساب سود انباشته منظور شود تا افزایش سرمایه انجام پذیرد و از ظرفیت موجود در بند ف تبصره 2 قانون بودجه سال جاری و معافیت مالیاتی استفاده شود.       
    

براین اساس، پرداخت سود سهام اشخاص حقیقی که در سجام ثبت نام کرده اند از 30 شهریور و سهامداران حقیقی که در سجام ثبت نام نکرده اند از اول دی با مراجعه به شعب بانک کشاورزی و ارائه اصل کارت ملی و کد بورسی انجام می شود.

همچنین سود سهامداران حقوقی، صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردان های دارای کد سجام از 30 شهریور و سود سهامداران حقوقی، صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردان های فاقد کد سجام از اول دی با ارائه مجوز فعالیت، درخواست کتبی، آخرین آگهی تغییرات صاحبان امضای مجاز و اعلام شماره حساب بانکی پرداخت می شود.

در این میان، مجمع فوق العاده نیز با دستور جلسه تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، تصویب شد. بازدید سهامداران از خطوط تولید کارخانه نیز پس از اتمام مجامع انجام شد.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ