کد خبر: ۱۹۴۸۱۲
۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۶/۱۵

واکنش نماینده روسیه به مواضع منفی اروپا در مورد خواسته های ایران

واکنش نماینده روسیه به مواضع منفی اروپا در مورد خواسته های ایران

نماینده دائم روسیه در واکنش به مواضع منفی مسئول سیاست خارجی اروپا اعلام کرد: ایران خلأ و ابهامات در توافق را نخواهد پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، میخائیل اولیانوف در توییتر اعلام کرد: ایران خلأها و ابهامات را در توافق نخواهد پذیرفت و اروپا نباید فراموش کند که چه کسی مسئول وضعیت فعلی است. به رغم پیچیده بودن مسائل روابط بین‌الملل، شرکت کنندگان در گفت وگوهای وین تاکنون توانایی عمل گرا بودن را نشان داده‌اند.

بر اساس این گزارش، جوزپ بورل با اعلام ادامه گفت‌وگو با طرف های مذاکرات احیای برجام، گفت: احتمال توافق تهران و قدرت‌های جهانی، کم رنگ شده و  امروز اطمینان کمتری نسبت به ۲۸ ساعت گذشته نسبت به همگرایی مذاکرات با ایران وجود دارد و در صورت عدم همگرایی و تداوم انحراف، کل روند به خطر خواهد افتاد. اگر هدف حصوب سریع توافق باشد این اتفاق نخواهد افتاد.

وی ادامه داد: واکنش ایران به پاسخ واشنگتن با درخواست تضمین های بیشتر و پایان دادن به تحقیقات آژانس، کمکی به بازگشت برجام نکرده و روند را فلج می کند. تعاملات اخیر این دو کشور هم منجر به دوری مواضع می شود و روند را در معرض خطر قرار می دهد. در صورتی که هدف دستیابی سریع به توافق باشد، واکنش ایران کمکی نخواهد کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ