کد خبر: ۲۱۲۲۹۸
۰:۰ - ۱۴۰۲/۴/۲۴

چالش پرسپولیس بابت اقساط معوق وام ۲.۴ میلیون یورویی ارزی و ریالی
با کسر از درآمد ۳۵۰ میلیاردی پذیره نویسی مشخص شد:

چالش پرسپولیس بابت اقساط معوق وام ۲.۴ میلیون یورویی ارزی و ریالی

باشگاه پرسپولیس که ۳۵۰ میلیارد تومان از پذیره نویسی سهام درآمد کسب کرده بود پس از پرداخت هزینه‌ ها و مطالبات بازیکنان، بابت اقساط معوق وام ارزی و ریالی با مشکل مواجه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس  به نقل از ایسنا، بعد از پذیره نویسی ۱۰ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس در فرابورس، ۳۵۰ میلیارد تومان از محل فروش این سهام به حساب این باشگاه واریز شد و قرار بود این مبلغ با نظارت و مجوز کمیته مصارف، سرمایه‌گذاری شود تا این پول را صرف امور جاری نکند اما شریط به گونه‌ای رقم خورده که پرسپولیس عملا مانده‌ای از این محل در اختیار ندارد.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام دو مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس از ۳۵۰ میلیارد تومان اولیه، ۸۰ میلیارد تومان با مجوز کمیته مصارف همان ابتدا صرف پرداخت برخی بدهی‌ها و برخی هزینه‌های جاری این باشگاه و ۲۷۰ میلیارد تومان در یکی از بانک‌ها سپرده‌گذاری و به پشتوانه این سپرده ۱۴۳ میلیارد تومان وام گرفته شد. از طرف دیگر از بعد از سپرده‌گذاری تا به امروز باشگاه پرسپولیس معادل ۲.۴۵۰ میلیون یورو (بخشی از این ارز به دلار بوده) از بانک مذکور وام ارزی گرفته تا به بازیکنان و مربیان خارجی پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس از محل سپرده ۲۷۰ میلیارد تومانی در روزهای اخیر ۴۰ میلیارد تومان برداشت کرده و با این پول  و مربیان فصل گذشته را تسویه کرده و حالا فقط ۲۳۰ میلیارد تومان در حساب باشگاه موجود است.

باشگاه پرسپولیس از وام ۱۴۳ میلیاردی ، ۱۰۵ میلیارد تومان به بانک بدهکار است و گفته می‌شود نتوانسته بسیاری از اقساط را پرداخت کند و بابت وام‌های ارزی، ۲.۴۵۰ میلیون یورو به بانک بدهکار است. حالا بانک قرار است از محل سپرده باشگاه، اقساط معوق وام ارزی و ریالی را تسویه کند که اگر این موضوع اتفاق بیفتد پرسپولیس از مجموع ۳۵۰ میلیارد تومان پولی که از فروش سهام به هواداران کسب کرده بود، امروز موجودی قابل دسترسی در اختیار ندارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ