کد خبر: ۲۱۲۳۶۱
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۴/۲۵

مهلت امروز پرسپولیس درباره واریزی حامی مولتی‌ میلیاردر و قرارداد بازیکنان
سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد:

مهلت امروز پرسپولیس درباره واریزی حامی مولتی‌ میلیاردر و قرارداد بازیکنان

رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره ارائه فهرست کامل واریزی‌ حامی مولتی‌ میلیاردر پرسپولیس و ساکن امارات و ارسال قراردادهای بازیکنان و...تا امروز مهلت داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین قربان‌زاده در نامه‌ای به رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص ارسال قراردادهای بازیکنان و کادر فنی و واریزی‌های هوادار حامی اعلام کرد: یک نسخه از تمام قراردادهای بازیکنان و کادر فنی تیم تا امروز یکشنبه ۲۵ تیر به این سازمان ارسال شود.

شنیده شده فردی به نام محمد یوسفی به عنوان هوادار حامی، مبالغی به برخی بازیکنان و کادر پرداخت کرده که لازم است فهرست کاملی از این واریزی‌ها تهیه و ارسال کنید. هیچ گونه تراکنش و تبادل ریالی و ارزی نباید بدون ثبت حسابداری در واحد مالی انجام شود در غیر این صورت تخلف محسوب می‌شود. همه درآمدها و هزینه‌ها باید قابل رهگیری در حساب باشگاه باشد.

براساس این گزارش، محمد یوسفی یکی از حامیان مالی مولتی‌ میلیاردر این تیم و ساکن امارات بوده که طی سالیان اخیر و خصوصا بعد از افزایش قیمت بازیکنان به اشکال مختلف سعی در حمایت از پرسپولیس داشته و در هر فصل به تناوب بین ۳۰ تا ۵۰ میلیارد تومان برای برخی پرداختی‌ها هزینه می‌کند و با تکیه بر فعالیت صرافی، پرداختی‌های خارجی این تیم را نیز عهده‌ دار است.

یکی از نزدیکان یوسفی مدعی است وی این پول‌ها را صرف هزینه سلامتی خود می‌کند! چون بعد از شکست پرسپوليس مقابل سپاهان، بدن یوسفی  اورژانسی و با وخامت شدیدی همراه شد. یوسفی هم مدعی است این هزینه‌ها را برای موفقیت هرچه بیشتر تیم صورت می‌دهد تا از این حیث جان وی نیز در امان باشد!

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ