کد خبر: ۲۱۲۷۵۳
۰:۰ - ۱۴۰۲/۵/۸

توضیحات سخنگوی دولت درباره شب نخوابیدن های رئیسی به دلیل گرانی‌!

توضیحات سخنگوی دولت درباره شب نخوابیدن های رئیسی به دلیل گرانی‌!

سخنگوی دولت به دلیل بروز حاشیه هایی درباره شب نخوابیدن های رئیسی به دلیل گرانی‌، مجبور به ارایه توضیحات شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی بهادری جهرمی در واکنش به حاشیه‌های روزهای اخیر در فضای مجازی و مربوط به صحبت‌های وی در مورد شب نخوابیدن های ابراهیم رئیسی به دلیل گرانی‌ها، گفت: چند شب پیش پس از عزاداری به درخواست حضار، چند دقیقه‌ای در پاسخ به وضعیت رسیدگی به مشکلات صحبت شد.

وی افزود: روایتی از دلسوزی رئیس‌جمهور نسبت به مشکلات به ارث رسیده و نحوه مطالبه امور از وزرا به مذاق رسانه‌های لندنی و اشخاص همسو با دروغ‌ پردازی خوش نیامد و بازهم موجب عصبانیت آنها شد. تمرکز بر امور راهبردی، حل مسائل و مشکلات قدیمی و روی زمین مانده، برنامه‌ محوری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، مسئولیت‌پذیری و دوری از حواشی از مهم‌ترین رویکردهای دولت در این حدود دوسال گذشته بود.

بهادری جهرمی ادامه داد: با جایگزین شدن مدیریت جهادی و تلاش شبانه‌روزی به جای مدیریت خسته و دولت بی‌تفاوتی که تبلور ادب آن تا امروز هم در رسانه‌های حامی آن دیده می‌شود، قطعا مشکلات ناشی از حدود یک دهه معطل نگه داشتن ایران حل خواهد شد.

براساس این گزارش، وی گفته بود: وقتی کالای مورد نیاز مردم گران می‌شود، رئیسی از وزیر یا مدیر مربوطه سؤال می‌پرسد چطور توانستی شب را به‌ راحتی بخوابی؟ من نتوانستم.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ