کد خبر: ۲۱۲۹۲۸
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۵/۱۵

توضیحاتی از وثیقه گذاری ورزشگاه پرسپولیس و منابع ۲۰۰ میلیاردی افزایش سرمایه
سرپرست آماده‌سازی بنگاه‌های خصوصی‌سازی اعلام کرد:

توضیحاتی از وثیقه گذاری ورزشگاه پرسپولیس و منابع ۲۰۰ میلیاردی افزایش سرمایه

سرپرست آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی درباره توثیق ورزشگاه برای بازپرداخت اقساط وام پرسپولیس و منابع ۲۰۰ میلیارد تومانی حاصل از افزایش سرمایه توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین امیر رحیمی با اشاره به دریافت وام ارزی حدود ۲.۵ میلیون دلاری باشگاه پرسپولیس به ایسنا گفت: پرسپولیس، ورزشگاه شهدای گمنام را با مجوز سازمان خصوصی سازی در گرو وام گذاشته و ارزش ورزشگاه بسیار بالاتر از وام است. باشگاه مطالبات و برنامه‌هایی برای درآمدزایی دارد تا اقساط را باز پرداخت کند.

وی افزود: سازمان خصوصی‌سازی بر منابع فعلی و ۲۰۰ میلیارد تومانی حاصل از افزایش سرمایه در حساب باشگاه پرسپولیس نظارت کامل دارد. علاوه بر آن منابعی از جمله درآمد حمایتگری و فصلی که قرار است آغاز شود در اختیار خواهد بود. همچنین بدهی‌های دولت بابت قهرمانی و سوپرجام و ۳۴۰۰ دلاری باید از فیفا دریافت شود. پرسپولیس با این درآمدها وام را بازپرداخت و منابع مازادی هم باقی می ماند.

امیر رحیمی ادامه داد: نمی‌توان زمانی برای دریافت مطالبات باشگاه اعلام کرد اما بانک حاضر شده در قبال این مطالبات تسهیلاتی ارائه دهد. مجوز توثیق از سوی سازمان خصوصی سازی صادر شده و در مورد آن نگرانی وجود ندارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ