کد خبر: ۲۱۳۲۷۶
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۵/۲۸

دلیل وزیر صنعت برای نوسان بازار لوازم خانگی و وعده اقدام احتمالی و سازنده!

دلیل وزیر صنعت برای نوسان بازار لوازم خانگی و وعده اقدام احتمالی و سازنده!

وزیر صنعت با اعلام دلیل کلی و مبهم برای نوسان بازار لوازم خانگی، وعده اقدامات احتمالی و سازنده برای این صنعت داد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عباس علی آبادی با اشاره به اینکه حدود ۳۴ درصد اقتصاد از جمله اصناف، تولیدکنندگان، معادن و ... به طور مستقیم با وزارت صنعت ارتباط دارد به ایسنا، گفت: سه حوزه مهم صنعت، معدن و تجارت باید بتوانند به نحو مناسبی نیازهای مردم را پاسخ دهند. وزارتخانه‌ها دستگاه‌های سیاست گذارند و برای سیاست گذاری باید مولفه‌های اصلی تولید و واردات در سطح عرضه و مصرف و صادرات در سمت تقاضا را به صورت یکپارچه مدیریت کرد.

وی افزود: هشت سیاست کلی یا راهبرد هنگام رای اعتماد به مجلس معرفی و انتظارات مردم و دولت تشریح و به این موضوع پرداخته شده که چگونه می‌توان این انتظارات را برآورده کرد و چه موضوعاتی باید در اولویت‌ قرار گیرد؟ تصمیم دولت و وزارت صنعت درباره ممنوعیت‌های واردات باید جامع باشد. در همه جای دنیا از تعرفه استفاده می‌کنند تا تولید و واردات با مصرف و صادرات به تعادل برسد.

علی آبادی در مورد وضعیت بازار لوازم خانگی هم توضیح داد: به طور کلی صنعت لوازم خانگی نیازمند رسیدگی بوده و بازار این حوزه به دلایل فنی و غیر فنی دارای نوسانات قیمت بود که وزارت صنعت مشغول بررسی است. احتمالاً اقدامات سازنده ایی برای تعدیل بازار یا تعدیل قیمت‌ها در دستور کار خواهد گرفت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ