کد خبر: ۲۱۳۹۸۵
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۶/۲۲

سقف واحدهای صندوق
معاون خدمات مالی کارگزاری بانک آینده:

سقف واحدهای صندوق "صایند" با رشد دو برابری به یک میلیارد رسید

معاون خدمات مالی شرکت کارگزاری بانک آینده از افزایش دو برابری سقف واحدهای قابل معامله صندوق "صایند" و به یک میلیارد واحد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلال سیدی با اشاره به اینکه استقبال بی‌سابقه سرمایه‌گذاران در چند روز اخیر منجر به اتمام تعداد واحدهای قابل معامله و تکمیل سقف ارزش دارایی صندوق "صایند" شد، گفت: با افزایش سقف واحدهای قابل صدور صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه آینده روشن از 500 میلیون به یک میلیارد واحد، شرایط سرمایه‌گذاری همانند گذشته در این صندوق فراهم شد.

وی افزود: با توجه تکمیل سقف صندوق و تقاضای بسیار زیاد سرمایه‌گذاران و نظر به اینکه بازارگردان صندوق، واحدی جهت صدور و عرضه در اختیار نداشت، تلاش شد به اشتیاق متقاضیان خرید صندوق پاسخ داده شده و مانع فاصله گرفتن از قیمت ناو صندوق شود. این نوسانات موقتی بوده و در روزهای آتی، قیمت معامله نزدیک به نرخ ناو صندوق به روال عادی باز خواهد گشت.

سیدی ادامه داد: همچنین این تغییرات در معاملات، نقدشوندگی در بازه‌های زمانی مختلف و بازدهی موثر صندوق تاثیری نخواهد داشت. بازدهی موثر بیشتر از ۲۸ درصد بوده و "صایند" جز نقدشونده ترین و پربازده ترین صندوق های با درآمد ثابت است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ