کد خبر: ۲۱۴۵۴۵
۰:۰ - ۱۴۰۲/۷/۱۶

عرضه خودروهای خارجی دارای قیمت مشخص در دو هفته/ ۴ هزار انصرافی
وزارت صنعت اعلام کرد:

عرضه خودروهای خارجی دارای قیمت مشخص در دو هفته/ ۴ هزار انصرافی

وزارت صنعت با اعلام ثبت سفارش قطعی واردات خودروها توسط ۱۸ شرکت، وعده عرضه محصولات خارجی دارای قیمت مشخص طی دو هفته جاری و آینده داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی ضیغمی مجری طرح واردات خودرو وزارت صنعت در رابطه با روند تحویل خودروهای وارداتی و واردات خودروهای جدید، گفت: واردات خودروها به صورت انبوه و خرد در حال انجام بوده و تا پایان مرداد از میان ۳۵ شرکت دارای مجوز ، ۱۸ شرکت قادر به ثبت سفارش قطعی شده و توانستند بخشی از ارز واردات را دریافت کنند.

وی افزود: در مرحله اول تحویل خودروها آغاز و طی هفته جاری و آینده از سوی شرکت‌های دارای مجوز، انجام خواهد شد. از هفته بعد نیز برای شرکت‌های معتبری که خودروهای آن ها از کشور مبدا تولیدکننده بارگیری شده و اسناد حمل داشته باشند، عرضه صورت خواهد گرفت. شرکت‌ها بسته به توان ماهانه امکان واردات ۳۰۰ هزار تا یک میلیون دستگاه را داشته و وارد می‌کنند.

ضیغمی ادامه داد: از زمان ثبت‌نام برای خودروهای وارداتی در اسفند و از میان ۳۴ هزار نفری که در قرعه کشی شرکت داده شده بودند، حدوداً ۳۰ هزار نفر در نوبت دریافت و الباقی انصراف دادند که بر این اساس در مرحله اول خودرو این افراد تحویل داده می‌شود. 

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ